Gastric Bypass (GBP)
Nu har jag åxå hittat hit!
Nu har jag åxå hittat hit!
Fan Anne vilken otur du har haft och har!
Jätte kram till dig!!
Jag har skickat en förfrågan. Jag heter Judit
Undra hur det går för AnnaB??
Anne ska det ju vara!!
Jag verkar inte ha fått godkänt. Judit heter jag.
Ja Jag ångrar inte min op !! Kan äta allt men i små mängder, mår fruktansvärt bra!! Huden har gått tbx födde barn för 15 dagar sen och folk kan inte tro det, det syns ingenstans att jag har varit gravid nyss. Jag ångrar absolut inte att jag gjorde op. Men min kirurg gjorde det väldigt klart för mig hur det kan bli psykiskt efteråt. Jag tror att är man inte helt psykiskt stabil i huvudet så kommer det att gå åt skogen med op och få en identitets kris.
Tack PetraD!!
Tack Annicka
Japp huvudvärken tillhör!!!
Sabina jag födde barn för exakt i dag en månad sen, gick upp ca 10 kg under grav. Och har gått ner dom i rasande fart och lite till. Jag e smalare nu än innan graviditeten och min mage är helt platt. Helt otroligt! Men álla e ju olika
åk till st göran!!!!!
Fuskade absolut inte!!!!! Varför skulle jag fuska nu när man har fått denna otroliga chans!!!!!
Åhhh vad jobbigt!!! Mina kollegor har stöttat mig från dag ett!!!
Jag brukar åxå frysa jätte mkt!!! Det e i samband med vikt edgången just då, har jag upptäckt!!!
Det finns ingen magsäck nej. Men den " lilla magsäcken" tarm fickan kan man mkt väl töja ut så man ska vara försiktig med mängden mat. Vissa ggr äter jag nästan som en normal portion och vissa ggr får jag bara i mig pytte lite!!
Opad för 3 år sen och kan äta allt!! Sällan jag dumpar på sötsaker, men kan dumpa på mat om jag äter för fort, men då blir jag bara tok trött inget annat.