Gastric Bypass (GBP)
Då har joag oxå hittat hit....
Då har joag oxå hittat hit....
En fråga å jag hoppas ni vill/kan svara.. =)
Kanske en underlig fråga men jag har själv megabåtar till fötter å har haft mindre fötter innan graviditet osv, hoppas, önskar att fötterna krymper i takt med viktminskningen så ni som har opererats, har era skostorlekar ändrats?
Ang. FB skrev ett inlägg som hamnade på min egen senaste händelser, blev så rädd att andra skulle kunna se det så jag tog bort det... Är de inlägg man gör helt dolda för andra? så de inte syns på egen senaste händelser?
/malin
Wow stort grattis!! =)
Idag fick jag en total chock!
Har fått brevet å den 19 april skrivs jag in och den 3 maj är det dags för operation =) Blev helt skakis när jag läste brevet... Är det nog än, har lixom inte fattat det...
Ja ganska princip 1 år i dag sen jag stegade in hos vc för remiss... blir 1 år å 2 månader totalt till operation... Hade ställt in mig på juni för att inte bli besviken om det skulle dra ut på tiden, så nu när det blev maj blev det knasigt... Ja just ja du har ju den 19:e, får tänka på dig då när jag skriver in mig =)
Chocken börjar lägga sig,, nu sätter planerings hjärnan igång ... kommer inte kunna sova inatt.. Otroligt vilken känsla!
Nu börjar det närma sig.. sista dagen i morgon med vanlig mat och sen flyt i 29 dagar med modifast. Den 12/5 opereras jag =)
Någon annan med samma op datum?
Sitter i sängen på salen och kikar in en snabbis för att skriva: I går opererades jag! =) Känns helt ok, väldigt uppblåst och gasig, en aning ont.. Har fortfarande dropp och skedar vatten men i morgon skall jag få börja äta flytande och om allt går bra så får jag åka hem..
Hej ett tag sen jag var in här, op 12 maj 2011.. Hittills har jag gått ned 43kg är jätteglad över det lättare livet. Jag fick en kommentar från en bekant -Du liksom flyger fram! Å ja det stämmer, kan trippa, gå lätt nedför trappen ja det är en helt underbar känsla...
Nu en fråga, någon här som är op som har varit gravid, blivit gravid osv... Behöver man tänka på något speciellt tex tätare kontroller osv.. Jag är inte gravid ännu men vi planerar =)