Gastric Bypass (GBP)
här har ni mej en tjej på 30 som har ett stort bmi om jag har tur får jag göra op innan hösten var på info träff i nov och då var det dett år väntan sedan de fick in remisen
här har ni mej en tjej på 30 som har ett stort bmi om jag har tur får jag göra op innan hösten var på info träff i nov och då var det dett år väntan sedan de fick in remisen
frågar samma här för er som inte har fb. jag fundrar starkt på att söka mej till soffia hemmet. är det någon som gjort sin op där? hur blev ni bemötta där. hur länge fick ni vänta frånni varit där tills ni låg på op bordet
vad är vårdslussen för något?
är någon som hade en ganska hög bmi innan op. hur ligger ni nu och hur snabbt rasade ni. jag har en bmi på 49.5
nu har jag också en op tid den 18e är det min tur ska bara gå ner de sista kg
jag gjorde min op för snart en vecka sidan och min mage verkar inte komma igång för jag har inte varit på toa har i tre dagar tagit plommon saften morgon och kväll. vad kan man mer föra. är det förtidigt med droppar
du hinner inte märka något jag märkte inte av sövningen. sköterskan sa att du ska först få lite syrgas sedan sov jag vaknade till när de flyttade på mej . minns att någon som sa att nu ska vi flytta på dej och jag svarade gör de då. sedan sov jag igen