Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

Gastric Bypass (GBP)

här har ni mej en tjej på 30 som har ett stort bmi om jag har tur får jag göra op innan hösten var på info träff i nov och då var det dett år väntan sedan de fick in remisen

• missteddy

frågar samma här för er som inte har fb. jag fundrar starkt på att söka mej till soffia hemmet. är det någon som gjort sin op där? hur blev ni bemötta där. hur länge fick ni vänta frånni varit där tills ni låg på op bordet

• missteddy

vad är vårdslussen för något?

• missteddy
    Mary Jo skrev 2011-02-19 20:24:37 följande:
    Imorgon åker jag till stockholm och på måndag efter lunch rullas jag in på operation! Spännande! Men nu börjar det bli lite nervöst..
    du ska se att det kommer gå jätte bra
  • missteddy

är någon som hade en ganska hög bmi innan op. hur ligger ni nu och hur snabbt rasade ni. jag har en bmi på 49.5

• missteddy

nu har jag också en op tid den 18e är det min tur ska bara gå ner de sista kg

• missteddy
    Emma 89 skrev 2011-04-22 18:52:04 följande:
    Hej alla!

Nästa vecka ska jag till min VC för att förhoppningsvis få remiss skickad till ersta för en GBP. Jag längtar så fruktansvärt mkt! Har varit tjock sedan 5-årsåldern och är nu 21. Vet inte hur det känns att vara normalviktig. Och har som de flesta testat typ allt för att gå ner i vikt.

Ni som opererats på ersta, hur lång tid har det tagit från att ni fått remissen skickad? Jag vill bara att allt ska hända NU NU NU! :)
    känner igen mej i dej, har  alltid varit dendära tjocka när man ska förklara vem jag är men nu är det slut med de kanske de säger den dära smala nu när jag är opad
  • missteddy

jag gjorde min op för snart en vecka sidan och min mage verkar inte komma igång för jag har inte varit på toa har i tre dagar tagit plommon saften  morgon och kväll. vad kan man mer föra. är det förtidigt med droppar

• missteddy
    MizzPiggy skrev 2011-04-24 19:55:27 följande:
    Missteddy: jag har ett recept på jobbet så kallad molino gröt, hört talas om de? De brukar göra susen! Jag googlade de nyss men tyckte inte att
    Mängderna stämde, kan fixa om du vill.
    det skulle vara bra för magen är som en balong just nu
  • missteddy
    Metallica87 skrev 2011-04-25 08:41:28 följande:
    Känner mig konstig, är inte ledsen men endå nedstämd. Har så svårt att få i mig. sju måltider. Dricker mest juice då jag tappat aptipen till det mesta flytande kvar finns kräm och juice . Har testat keso potatissallad sen pytte bit kyckling. Det har gått bra men då kommer samvetet att jag ätit för tidigt innan flytkosten är slut . Dålig karaktär . Ne vet inte vart jag vill komma , mest prata tror jag. Usch snacka om kass start på det nya livet .
    jag kan börja med pure tiden efter 7-10 dagar är som dej så jag började redan på dag sex så länge du själv mår bra på det är det ingen fara så sköterskan på las
  • missteddy

du hinner inte märka något jag märkte inte av sövningen. sköterskan sa att du ska först få lite syrgas sedan sov jag vaknade till när de flyttade på mej . minns att någon som sa att nu ska vi flytta på dej och jag svarade gör de då. sedan sov jag igen

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)