Inlägg från: SilverEmma |Visa alla inlägg
  • SilverEmma

Gastric Bypass (GBP)

Lägg gärna in en länk till bildtråden i TS!

• SilverEmma

På fb, är det verkligen HELT dolt från alla? Det finns ingen som helst möjlighet att mina vänner kan se det? Om de inte själva går med alltså...

• SilverEmma

Då kommer det en vänförfrågan lite senare! Någon annan har kanske en länk till före- och efterbilds-tråden? Sitter på appen själv just nu...

• SilverEmma
    Hera78 skrev 2011-02-17 11:09:18 följande:
    Opades fem dagar innan dig och jag har stått still i 2 dagar men det är jag bara glad för! Jag har gått ner 10 kg på 28 dagar och jag vill inte gärna att det fortsätter i det tempot. Självklart vill jag bli smal så snart som möjligt men jag ser fördelarna med att det tar tid. Både huden och hjärnan får en chans att hänga med. Så jag tycker inte att du ska oroa dig för mycket att det står stilla, du kommer att gå ner. Kanske mens på gång, då brukar iallafall jag lägga på mig något hg
    10 kg på 28 dagar?? Jösses...visst att man vill att det ska gå undan men det där var lite väl! Det är som du säger, både kroppen och hjärnan måste ju hinna med också. Hoppas det lugnar ner sig något för dig.
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • SilverEmma
    Sannalouise87 skrev 2011-02-17 13:49:50 följande:

Hur hittar man gruppen på FB?

Bli vän med TS så lägger hon till dig!
  • SilverEmma

Ville bara berätta att min hälsodeklaration blev godkänd av Carlanderska! Kommer få tiderna för bedömning och operation inom ett par veckor och är antagligen opererad innan sommaren!!

*jättesketaglad*

• SilverEmma
    Sannalouise87 skrev 2011-02-17 15:12:02 följande:
    Har också blivit godkänd för operation på Carlanderska!!! Väntar spännt på att dom ska höra av sig med tid! Antingen blir det i juni/juli eller precis efter sommaren, då dom har sommarstängt i 4 veckor!

Lovely! I'm soooo happy!
    Whohoooo! Operationskompisar!!!
  • SilverEmma

SannaLouise - TS namn står i trådstarten! Sök efter henne på fb och skicka en vänförfrågan.

• SilverEmma
    MizzPiggy skrev 2011-02-17 21:41:13 följande:
    Lägger till denna tråden!
    Snart gått två månader sen remissbekräftelsen kom. Tycker ni jag ska ringa o tjata? Åberopade ju vårdgarantin!.
    Eller vad kan jag göra för o snabba på de hela? Vill ju opas NU!

Kram på er alla kämpar!
    Tyvärr kan ju inte vårdgarantin hållas överallt. När jag pratade med Landskrona om det så sa han att det är ca ett års väntetid om man åberopar vårdgarantin. Det finns inte tillräckligt med tider till alla som vill operera sig helt enkelt.

Du har inte funderat på vårdvalet istället?
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)