En tråd för oss som genomgår en vårdnadstvist att ventilera i!
Anonym (MUPP) skrev 2011-04-23 22:30:42 följande:
Absolut inte sämre mamma, men, jag står för stabilitet och trygghet... Exet har konstant ont om pengar, saknar mål i livet, och flyttar dit hon träffar en kille... Men jag är fullt införstådd med att barnet älskar henne lika mycket...Ska mamman flytta NU?
Vad är det som säger att du inte skulle tex slå barnet eller att du skulle se till att främja barnets intressen och ta dig tid för barnet?
Du vet väl att rätten inte går på utbildningen.. en gång gjorde de det och den domaren är anmäld kan jag informera dig om.
Jag vet dessutom flera som gjort felet och gå in på utbildning och yrke, väldigt märkligt för det har inget med lämpligheten som föärlder att göra så den parten funderade på JOanmäla.
OM du dessutom yrkar på fortsatt gemensam vårdnad så ser man inget hinder i att barnet ska var skriven hos sin mamma. Då visar du med all öppenhet att det inte finns någon oro överhuvutaget.
Vad har du gjort för detta då?
Socanmälan?
har förskolan reagerat påa tt barnet far ille?
Om du bara har åsikten att du tjänar bättre så barnet bör bo med dig kan du lika gärna nu se reslutatet att barnet kommer vara boende med sin mamma.
Möjligen du kan få igen om vv men det är frågan om.. ditt samarbete verker inte ligga bra till då du stämmer på dessa löjiga grunder.