En tråd för oss som genomgår en vårdnadstvist att ventilera i!
Vet hur det är, är sjukt nervös, har om en månad Muntlig förberedelse hos tingsrätten. Har också insett att det blir en massa lögner, blev helt chockad när jag läste det pappan berättat. Allt från början till slut var lögn.
Kan kort sammanfatta att vi fick ett barn sommaren 08, första 6 månaderna jagade jag honom så han skulle träffa sitt barn, ibland dök han upp ibland inte. Till slut blev det familjerätten, dit gick vi i mer än ett år typ varannan månad, han fick varje gång ett schema med tider att följa, inte en enda gång har han lyckats hålla tiderna eller komma i mer än 2 veckor i streck, Så vill han ända ha uttökade tider och mer umgänge, samtidigt har han haft missbruksproblem vilka jag inte tror är över, han blev senast dömd till villkorlig dom för 1 år sen..
Han har stämt mig för att han vill ha mer umgänge och overnattningar från fredag till måndag, vårt barn är 2¨och ett halv år och aldrig sovit hos honom.. Sen om 6 månader vill han ha varannan vecka. FAttar inte hur han kan kräva sånt när han inte ens kan hålla varannan helg lör och sön dagtid, vissa gånger kommer han 1 timme sent vissa helger kommer han inte alls.
Jag är sjukt nervös vad som kommer bli av allt....