• Milla1309

GRAVIDA; Vilka tidiga symptom hade ni?

Otit skrev 2016-09-25 17:15:59 följande:

I vecka 6+0 fick jag en brun flytning som höll i sig i fem dagar. Var precis som du beskriver, knappt något i trosskyddet men massor när jag torkade mig. Jag var helt säker på att det var början på ett missfall och var superledsen. Men här sitter jag nu med en sprattlande tjej i magen. Det jag har lärt mig dock är att man aldrig kan veta med blödningar i tidig graviditet. Ibland går det bra och ibland inte. Är tyvärr svårt att förutspå hur det kommer sluta. Håller tummarna att allt går bra.

Jag hade så i min första graviditet och dottern är idag 3 år. Hade också mensvärk precis som du beskriver. Försök att inte oroa dig, sånt var helt normalt enligt min bm. Lycka till!
  • Milla1309

Grattis, hur känns det då? Med tanke på att det var oplanerat.

Cocostoffsan skrev 2016-10-11 14:26:29 följande:

Plussade i söndags. Graviditeten är inte planerad. Använder mig av Natural Cycles för att undvika graviditet och vi kör jämt avbrutet.

Anledningen till att jag testade är att min temperatur aldrig gick ner som den brukar precis innan mens. Har ömma bröstvårtor + att brösten känns tunga. Svagt illamående ibland. Känner mig frustrerad i kroppen. Molvärk till och från och det hugger till ibland om jag rör mig för fort, hostar eller nyser.

Svar på tråden GRAVIDA; Vilka tidiga symptom hade ni?