• Nattafnatta

GRAVIDA; Vilka tidiga symptom hade ni?

Jag plussade idag! BIM+4 Skrattande 

Tidigare månader tyckte jag mig ha alla symtom man kan tänka sig, utan att vara gravid! Den här månaden kände jag inget speciellt och trodde inte det tagit sig. Dessutom tog jag det jag kände med en nypa salt eftersom jag upplevt det tidigare utan att det varit något.
    Hur som helst så testade jag i morse och det blev ett spuperstarkt plus direkt! 
    Mitt mest självklara symtom är att jag fått vansinniga cravings efter fefferoni som jag aldrig annars äter eller har hemma! Har ätit det nu ett par dagar efter att min sambo sprang och köpte det till mig här om kvällen! haha Tungan ute
    Ut över det har jag även haft dragningar i ljumskarna som uppenbarligen ska vara rätt så vanligt. Inatt hade jag kort mild mensvärk ett par sekunder åt gången i tjejmagen, inte i ryggen. Förmodligen växtvärk.
    Har varit extra trött, känt mig uppblåst och "konstig" i magen. Igår började jag gråta när jag hörde en sorglig låttext, vilket INTE tillhör det vanliga vill jag lova! Haha
    Som sagt var dessa symtom inget jag reflekterade så mycket över då jag va så säker på att det inte tagit sig denna gången. Men nu i efterhand är symtomen väldigt självklara och typiska.       

• Nattafnatta
    Edds: Visst blir det minst sagt snurrigt?! Utifrån detta vet man aldrig när man är gravid Skrattande haha.
    Du kan ha alla världens symtom och bara tro att du är gravid, inte ett enda men ändå vara gravid.

Tack!! I vilken vecka är du?  
Svar på tråden GRAVIDA; Vilka tidiga symptom hade ni?