• Irma

Både albyl OCH omega 3?

Hej!

75 mg ASA/dygn brukar man ta. Vet inte om du kommer ihåg mig. från "upprepade missfall-tråden". Jag är iallafall gravid i v:22 nu och medicinerar med 75 mg trombyl/dag, 5000 IE Fragmin/dag och 10 mg prednisolon/dag. Min läkare tyckter inte det gör något om jag tar omega3 samtidigt, och då har jag inga avvikelser på koagulationsproverna. 

Lycka till! 

• Irma

Jag fick trombyl utskrivet av en läkare på reproduktionsmedicin på repro. Men när försöket med trombyl misslyckades var dom helt emot några mer mediciner. Efter mkt tjat blev jag remitterad till en läkare på anentalenheten uppe på Östra . Denna läkare forskar egentligen på (konstaterade) koagulationsrubbningar som behandlas med fragmin. Hon jobbar även som läkare på spec MVC på östra. hade tur att hamna hos henne(kände inte till henne innan). hon lät mig först testa trombyl+framin. funka inte. men som tur är är hon öppen för nya saker och jag fick testa prednisolon. har i några fall lämnat vidare hennes mailadress till fler med upprepade missfall. men då påpekade hon lite snällt till mig att hon helst inte vill ha nya patienter den vägen, och inte hade tid just då. Så det kan vara en bra grej om du hittar någon gynis som vill remittera dig vidare???

Låter absolut som det kan vara kortisonet som hjälpte dig!

Jag inboxar dig min läkares namn!

Svar på tråden Både albyl OCH omega 3?