• todielou

Någon (göteborg -> Alingsås) som vill ha en ny/ en till väninna?

Hejsan! Är en 23 årig mamma från lerum som ibland känner att dagarna kan bli sega och skulle behöva en väninna...
    Även kanske kvällar man kan hitta på något roligt någon gång ibland utan barn...
    Finns det någon mer än jag som behöver en "kompis";)

Lite fånigt kanske att ropa ut det här.. Men tjejkompisarna har änna försvunnit genom åren, man saknar någon att prata graviditet med, ta en fika, sticka och bowla...

Känner någon mer än jag så?

• Svar på tråden Någon (göteborg -> Alingsås) som vill ha en ny/ en till väninna?
  • Machapuchare

Hur gamla barn har du? När är nästa beräknad?
    /Lerumsbo som gärna träffar nya människor

• todielou

Neo är snart ett år..  Nästa är beräknad till september...

• kermitzen

hejsan
    har en dotter på snart 1 år.
    tycker de skulle vara skoj att lära känna lite fler mammor med barn.
    träffas gärna o fikar med mera.

• sarah88

hej

jag har en liten kille på 7 veckor, och känner i princip ingen som har barn så jag träffar gärna nytt folk =) jag bor i gbg

• winniemoo

Hej jag är visserligen ifrån vårgårda men jag skulle gärna villja ha en "kompis" :) är nästan lite i desperat behov av någon att shoppa och tjata med... jag är snäll, har humor, älskar att tjata om allt och är helt galen vill någon ha mig så får ni säga te! :)

• kermitzen

:) roligt att de börjar komma in lite mer glada människor:) vore roligt att lära känna mycke folk :) ännu roligare när har barn och så:) då finns de alltid samtalsämnen :)

• sussir

*vinkar* här är en som också vill ha nya väninnor

• sarah88

man kanske ska försöka få igång denna tråd, så jag puffar lite :) hur mås det?

Svar på tråden Någon (göteborg -> Alingsås) som vill ha en ny/ en till väninna?