• Jessica08

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-04-20 19:50:26 följande:
    Vad spännande. Hoppas att den håller sig borta ;)
    Ja men det är väl ändå typiskt mens sympt. men än så länge kan jag hoppas :D
  • Jessica08
    Hemlighet skrev 2011-04-22 20:40:57 följande:
    Igår började jag med bidrottningsgele. Får se hur kroppen tycker om det.
    Hur reagerad era kroppar/vad blev annorlunda med dom?
    Okej, trevligt :)

Jag fick första ggn första veckan lite stickningar/verkar i magen under tre dagar och that´s it.
    Sen försvann äl-verkarna eller vad man ska säga..
    Visserligen lite negativt för då var jag tvungen att börja med äl-stickor för att pricka in men annars inga
    biverkningar för mig iaf :)
  • Jessica08

Nu är jag på bim och har inga mens-känningar om det nu inte är så att bdg tagit bort dem så som dem tog bort mina äl-känningar... :P
    Får väl se om tant röd dyker upp idag..

*hoppas inte, hoppas inte, hoppas inte*

Har beställt hem test men dem dyker nog inte upp förens på tisdag eller onsdag så jag kmr få hålla mig sjukt länge... Vilket kanske är bra..

Vill att det ska vara min tur nu...
  • Jessica08
    Hjärtat78 skrev 2011-04-24 09:47:17 följande:
    Jessica08: Glömde skriva att hoppas mensen inte dyker upp för dig  och då är det perfekt att testerna kommer i mitten av veckan...
    Hehe, ja okej :)
    Ja men är ju så nyfiken ju :/
  • Jessica08
    ThaGirl skrev 2011-04-24 12:11:16 följande:
    Sååå spännnade! =D  Jag blir helt till mej! Hoppas på + för din skull! =D

Haha, ja det är nog bra så man inte blir testnarkoman ;) 
    Hah jag är typ redan testnarkoman... Me love the test... haha :D

Så det känns som en evig väntan på testerna... Men det kanske är bra så inte pengarna springer iväg..

:)
  • Jessica08
    ThaGirl skrev 2011-04-25 10:21:05 följande:
    Haha, då är du redan körd med andra ord ;D

Ja, det blir ju dyrt i längden. Jag är inte alls intresserad av att testa. Utan jag låter hellre den blir sen. Vilket inte hänt :P 
    Haha ja precis ;P heh..

Här har ingen mens dykt upp än.. Har ingen såkallad "mens verk" ännu heller som jag brukar ha ngn dag innan mens men jag är iaf inställd på att mensen kmr..
    Är ifs kanske lite stressad av att vi håller på och flytta här hemma vilket säkert påverkar att mensen kan bli sen.

Men sist jag var i sån sits och mensen blev sen så sa alla att det berodde på stressen osv osv, och när mensen sen var 1 ½ vecka sen så plussade jag :D så jag hoppas hoppas verkligen det är så nu med :D
  • Jessica08
    ThaGirl skrev 2011-04-26 14:36:44 följande:
    Hååålllllerrrrr alla tummar och tår och ben och armar och ögon! =D
    Fick ett tjockt "inte gravid" på stickan så jag antar att det bara är att vänta in mensen :( såå surt...
  • Jessica08

Fortfarande ingen mens! :D Än så länge ska man väl ha hoppet uppe ;) heh...
    Men har lite molvärk lite då och då så jag antar att den lär väl dyka upp när som helst... Tänkte hålla min till att testa typ på fredag för att vara säker..
    Och jag som har typ 20 gravtest hemma haha...

• Jessica08
    Göllet skrev 2011-04-27 20:20:25 följande:

Jag plussade ganska svagt 6 dagar efter BIM när jag tog BDG. Fick dock missfall en vecka senare, men de är ganska vanligt att man plussar efter bim. håller tummarna för er !

Beklagar ditt mf :(
    Okej, ja jag är ifs en låghormonare, plussade inte förens Bim + 1½ vecka när jag blev gravid.

Kör du fortfarande på bdg?
  • Jessica08
    Göllet skrev 2011-04-27 20:33:04 följande:
    Tack! Sedär, då finns de fortfarade hopp

Nej, vi ska avvakta med det nu tror jag. Får se om jag kan hålla mej ifrån hälsokosten
    Kändes dock som om bdg gjorde susen med cykeln från att ha typ 40-45 dagars till 28 på en månad. Men vi kör nog en månad utan och ser vad som händer
    Okej, ja ja precis..
    Ja cykeln blir mkt kortare, har en på 42 dagar, men nu ligger den på ca 30 :D så jag är helnöjd...
    Men hur åt du då? från mensens första dag fram till äl? eller fram till ett plus?
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?