• jottes

Bidrottningsgele!?!?!?

Jessica08 skrev 2011-05-23 14:53:47 följande:
    Jottes: då är vi i samma sits ;) käkade 2 månader.. Och den här månaden skippade jag.. Tror jag hade äl på dag 11 jag med och det är betydligt kortare så jag hoppas bim blir närmare också.. När har du bim enligt tidigare då? :)
    VAr hos GYN idag och om jag nu hade ÄL den 16e, så räknade han ut att ca den 30e Maj har jag BIM om nu BDG har fungerat på mig.. det återstår att se :) wooohoooo!!

När har du BIM?
  • jottes
    Jessica08 skrev 2011-05-24 17:22:00 följande:
    Men du äter inte bdg nu lr? :) kul!.. Jag har bim den 1 juni men äl kom ju tidigare så förhoppningsvis kortare menscykel då med.. Vi får väl se :)
    Joodå.. :) jag fortsätter att äta BDG tills jag plussat hheh :)
    jag har läst så sjukt många som plussat med det, så jag ger fan inte upp nu hehe..
    Käkar rosenrot också OCH folsyra.. vill bara ha ett stoooort fint pluss nu! :)
    Det är ju babyboom i år tydligen! Vet sjukt många som är gravida nu ;o

Så nu är det våran tur också!!!
  • jottes
    ThaGirl skrev 2011-05-24 17:34:25 följande:
    Oj vad kul att han kunde räkna ut det åt dej! =D

Det är ju inte alls långt kvar nu ju! =D 
    Jaaa!! Så jag hoppas verkligen att det var ÄL jag hade då också :)
    Så nu ska fanimej mensen INTE komma! Alla lyckas ju tydligen bli gravida just nu,
    och det fanimej jag (VI allihopa) också bli!!
  • jottes
    Jessica08 skrev 2011-05-24 18:40:41 följande:
    Jottes: ja vi är värda plus nu allihopa! :) hoppas hoppas hoppas :)
    Det är vi absolut!! :)
  • jottes
    lok14 skrev 2011-05-25 11:54:38 följande:
    Lycka till nu! =)
    :D vågar inte säga "tack så mycket!!" hahahah.. men jag gör det lite inofficiellt ;)
  • jottes
    Jessica08 skrev 2011-05-25 19:55:01 följande:
    Jottes: har du fått några symptom då? :)
    njae, jag vet inte.. jag slutade "leta" eller ja, känna efter för ett tag sen.. nu bara låter jag det komma :P
    MEN, jag är väldigt öm i ljumskarna, som molande värk och väldigt öm livmodertapp.
    och TRÖTT! Har du några?
  • jottes
    Jessica08 skrev 2011-05-25 21:28:59 följande:
    Jottes: okej, ja jag känner också att jag ska sluta leta efter symptom.. Har enormt ömma bröst nipplar, tunga bröst och sjukt trött.. Små ilningar i magen och dem symptomen brukar jag typ ha innan mens så jag antar att tant röd dyker upp nästa vecka :(

Man ska inte tänka på det alls egentligen. Blir det ett pluss, sen så blir det, och då blir man ju överlycklig SÅKLART!!! jag har också liknande mensvärk.. men som sagt, I don't know...

vi får se nästa vecka för dig då :D håller tummarna!!

• jottes
    blåbär02 skrev 2011-05-26 22:39:25 följande:
    Mensen kom i eftermiddags... =/ 11 dagar för sent...
    Helt knäppt, är lite förvirrad..
    det kaaan faktiskt bli sådär.. min mens kom på 40e dagen förra månaden, (eller ja, nu den 5e) VILKET ALDRIG HÄNT! Så det är inte superduperkonstigt.. bara börja om..

Lyckaaa till! Kram
  • jottes
    blåbär02 skrev 2011-05-27 11:30:25 följande:
    Ja, det kan väl det. Trodde verkligen på ett frö denna gång och då lurade kroppen mig och sen när jag testade och fick negativt så släppte kroppen den tanken, så kom mensen ca 24 timmar senare... Suck.
    Men jag ger icke upp! =)

Tack! =)
    Jag har haft samma lika HUNDA gånger.. då mensen kommit så fort jag gjort testet!
    Förutom förra månaden då den verkligen var sjuuukt sen, utan att komma när jag testade.
    Men sen kom den, som en blixt från ovan!

Nej klart du inte ska ge upp! =)))
  • jottes
    Jessica08 skrev 2011-05-27 21:01:07 följande:
    Puffar lite på om ngn vet ngn bra gyn i Sthlm? :)
    JAg går i sigtuna och där finns vääärldens bästa gyn!
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?