• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

jottes skrev 2011-06-03 12:45:18 följande:
    Ja det är väl så jag får göra tror jag! Känns lite väl tidigt att testa NU om jag nu kanske hade ÄL runt den 27-28e.. kan jag tycka hehe
    Ja, men och andra sidan så kan det ju ge utslag om du nu hade ÄL första omgången så att säga. Har du många test hemma så kan du ju testa annars är det väl bara att vänta och se. =)
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-06-03 13:45:07 följande:
    Åh vad jag hatar när mensen är sen.. Man får ju förhoppningar direkt!
    Ja, man får ju det. =) Håller tummarna! =)
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-03 13:54:17 följande:
    jag testade för 3 dagar sen, då var det negativt!
    Juste, du skrev det va? Glömde bort. =) Men det är nog bara att vänta då. =) 

Håller tummarna! =) 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-06-03 14:34:33 följande:
    Jottes:
    I förrgår :/
    Åhh så spännande! Håller tummar och tår! =D
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-06-05 07:59:58 följande:
    4 dagar sen.. I hate it! Varför kan det inte finnas ett tant röd test som det finns äl test.. Vore ju toppen o kunna se om den var på g :/ btw, inget plus imorse.. Tyckte jag skymtade ett men nää var bara en synvilla :/
    Håller tummar och tår hårt för att du + snart! Och att mensen håller sig väck! =)
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-05 11:03:53 följande:
    Jag trodde det var 6e igår dvs 4 dagar innan bom så jag testade. Fetneg! Sen sa någon till mig art det varar var 4e haha. Så ja lite väl tidigt kanske ;)
    Haha ja då kan det varit lite för tidigt. Lugnt...Jag trodde det var den 5 igår =P
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-05 11:56:13 följande:
    hahaha men vadfan! varför trodde jag 6e? jag ba shit nu kan jag testa!
    sen skrek alla igår "nööö det är den 4e!" ahaja, hahah.
    Så´jag sparar sista testet nu ;) hahah
    Haha, det är nog värmen som gör en lite trög ;)

Håller tummar och tår för dej! =D 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-06-05 12:46:28 följande:
    hahaha får hoppas det! :PPP

jaa gör det!!
    hur går det själv?
    Vi har ÄL här nu i dagarna så vi började med varannan dag i fredags och fortsätter fram till helgen iallafall.

Testar även med ÄL stickor men än så länge har jag inte fått full färg på båda. Men det närmar sig. =) 
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-05 23:00:32 följande:
    Är det nån som har lust o ork att uppdatera en BIM-lista? 

Mama C: BIM 30/6-1/7, 12 försöket, ska börja med BDG

De som blev gravida efter att ha börjat med BDG, hur länge hade de försökt innan? 
    Det är olika. Försök leta upp deras första inlägg här i tråden så ska det stå. =)
  • ThaGirl
    Mama C skrev 2011-06-06 10:43:53 följande:
    Kan man börja med dom när som helst i månaden?
    Du ska börja första dagen mensen kommer. För att hinna med ÄL som kommer där efter. Börjar du försent så missar du att påverka ÄL.  Men ja, annars kan du börja när du vill. =)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?