Ja det är väl så jag får göra tror jag! Känns lite väl tidigt att testa NU om jag nu kanske hade ÄL runt den 27-28e.. kan jag tycka hehe
Ja, men och andra sidan så kan det ju ge utslag om du nu hade ÄL första omgången så att säga. Har du många test hemma så kan du ju testa annars är det väl bara att vänta och se. =)
4 dagar sen.. I hate it! Varför kan det inte finnas ett tant röd test som det finns äl test.. Vore ju toppen o kunna se om den var på g :/ btw, inget plus imorse.. Tyckte jag skymtade ett men nää var bara en synvilla :/
Håller tummar och tår hårt för att du + snart! Och att mensen håller sig väck! =)
Jag trodde det var 6e igår dvs 4 dagar innan bom så jag testade. Fetneg! Sen sa någon till mig art det varar var 4e haha. Så ja lite väl tidigt kanske ;)
Haha ja då kan det varit lite för tidigt. Lugnt...Jag trodde det var den 5 igår =P
hahaha men vadfan! varför trodde jag 6e? jag ba shit nu kan jag testa!
sen skrek alla igår "nööö det är den 4e!" ahaja, hahah.
Så´jag sparar sista testet nu ;) hahah
Du ska börja första dagen mensen kommer. För att hinna med ÄL som kommer där efter. Börjar du försent så missar du att påverka ÄL. Men ja, annars kan du börja när du vill. =)