• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

merjama skrev 2011-05-14 18:57:49 följande:
    Hej alla fina flickor =).

Jag har knapprat i mig BDG i ca 2 ½ veckor. Jag hoppas på ett plus nästa vecka, hade ÄL förra veckan så jag avvaktar till BIM.

Det va någon som undrade om BDG har någon effekt på hud,hår och naglar och jag tycker det. Min hud är slätare och håret är lättgörlig än vanligt och naglar håller sig starka så ja nåt på köpet får man ju =)

Damen i affären sa att jag ska äta dom oavbrutet tills jag har fått ett plus så enligt henne så ska man inte stanna upp under ÄL utan kör på tills man ser ett plus =). Jag håller tummarna för er alla och önskar oss alla småttningar snart =)
    Vi vet det där med att äta dom fram till + men många säger det är farligt därför ger vi 2 alternativ! =)

Hoppas verkligen på + och håller tummarna för dej med! =D 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-14 19:50:14 följande:
    skulle man plussa denna gång så är det tack vare BDG:n och då är det ett halleluja-medel hah!
    HAha verkligen! =D
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-15 18:32:53 följande:

Jag hade mens 5e, och IDAG fick jag positivt på ÄL-testet! :-O Vad tror ni!?

JAg hänger inte med....ska du ha ÄL eller är gravid?!?
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-15 23:31:38 följande:
    Näe asså.. jag gjorde ett ÄL-test idag som visade positivt. CB's digitala!
    Och jag hade senaste mensen 5e. Hahah hänger du med nu?? :P
    Okej, jag var helt inne på att du skulle ha BIM snart. :P
  • ThaGirl
    Göllet skrev 2011-05-15 21:03:03 följande:
    Hej tjejer, är fortfarande inne och läser tråden regelbundet trotts att jag inte tar bdg länge.
    Hur går de för er?
    Håller sej mensen fortfarande borta ThaGirl?
    Hei! Jätte kul att du fortfarande hänger kvar!

Det går bra.

Mensen är fortfarande borta. Men jag börjar tro att den bara är sen. =/ Men får se till helgen. Tänkte testa då igen. Är jag gravid så lär det ju vara ett starkt + då. =) 
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-05-16 07:25:20 följande:
    Ny vecka, nya tag! Gick upp med sambon halv sex imorse och när han åkt till jobbet gick jag ut och gick i en halvtimma! Nya vanor skaffar jag mig bäst på måndagar och mina sambokilon börjar bli lite för många Och efter ett litet återfall till rökningen förra veckan så slängde jag cigaretterna igår kväll. Pepp pepp!

Och ingen mens i helgen heller, så dag 40 idag... :) Man får vara glad för det lilla här i livet! :)

Men en sak är säkert, om jag får mensen så ska jag fortsätta med BDG, har fått mycket hårdare naglar av dem! Måste vara dem för jag har inte ändrat på något annat i kost eller vitaminväg. =)
    Du är så duktig så! =D

Skönt att den håller sig borta, ska du testa??

Oj, vad bra! Det hade jag med behövt. =/ 
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-05-16 08:53:03 följande:
    Jag tänkte testa nu i veckan, får se hur länge jag kan hålla mig!

Själv då?
    Håller mej till helgen! =P
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-05-16 08:56:49 följande:
    Åh så lång tid kan nog inte jag hålla mig! Haha mer gravtestnarkoman än jag vill erkänna!
    Hahah okej! ;D
    Göllet skrev 2011-05-16 09:26:48 följande:
    Jag håller tummarna för att du får ett plus!
    De borde vara eran tur nu tjejer!

Jag fortsätter hålla mej uppdaterad och hoppas på goda nyheter till helgen då
    Tack så mkt! Hur går det för dej då? =)

• ThaGirl
    Göllet skrev 2011-05-16 11:57:23 följande:
    Har inte fått någon mens sedan missfallet än, så hoppet finns ju
    Spännande! Håller tummarna för att det blivit något då! =D
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-16 12:02:01 följande:
    Nej nej, det var den 5e heheh! :)
    Bra koll man har! ;D
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?