Hjärtat78 skrev 2011-05-13 23:15:38 följande:
Nedreglering menas att man vill hålla äggstockarna vilande i 3 månader och kommer inte producera några ägg förrän jag ska börja med IVF i augusti.
Än så länge vet vi inte hur det har gått med dom 2 äggen som släpptes i början av veckan, iom jag har fått
mycket smärtstillande i både morfin, alvedon och panodil så kan det påverka att det inte fungerar. Har
även fått blödning som man kan få när man tar bort cystan som består av estrogen och progestone nånting.
Idag är det dag 2 efter operationen och nu kan man fungera bättre eftersom gasen försvinner ur kroppen som
dom har sprutat in i magen för att kunna kontrollera allt. Äter smärtstillande eftersom det gör väldigt ont på vänster sida i magen där dom har tagit bort mycket. Känns toppen att höger sida fungerar normal och vem vet kanske blir man gravid efter nedregleringen och slipper IVF vilket är min högsta dröm!!
Tack för allt stöd och med BDG så fick jag 2 ägglossningar samtidigt vilket är ovanlig!!
Okej! Där ser man. Hoppas allt funkar som det ska då. =)
Aha, ja det är klart, det blir väl väldigt smärtstillande då. =)
Skönt att högern funkar som den ska och att du klarar av att bli gravid utan ivf då. =D
Så lite så. Ja, det var lite fräckt faktiskt! =D