Bidrottningsgele!?!?!?
Du måste skriva direkt imorgon och berätta vad testet visade :)
Åååh! Jag såg nu att jag bara har ett gravtest kvar.. Måste ju spara det tills jag isf gått lite över tiden.. Förra ggn plussade jag inte förens bim+5
Så det blir inget test för mig idag :/
Tant röd kom igår kväll :(
Heeej!.. Ngn som vet om man kan börja med bdg några dagar in på mensen? Tänkte först inte köra en månad till men nu har jag ångrat mig!!!
Annah02: när har du bim? :) håller tummarna för er :)
Annah02: jag tror tyvärr inte att det är grav. Symptom men det vet man ju aldrig men så här "års" eller vad man ska säga så brukar man vara trötter av sig, man får inte i sig tillräckligt med vitaminer osv osv..
Men vi håller tummarna för att du har tidiga symptom ist och så hoppas vi på det bästa! :)
Thagirl: spännande! Hoppas det är ngt bra det beror på ;)
Kan inte ngn peppa mig lite? :/ sjukt deprimerad.. Jätte många i min omgivning kmr ut med att dem är gravida nu.. Och jag lyckas inte :( tycker jag "lyckas" träffa äl varje månad men inget händer? Varför? Jag börjar tappa lusten att ens försöka längre när tant röd alltid dyker upp :( vad är det för fel på mig? Jag som blivit gravid så lätt tidigare.. :((
Thagirl: jag vet, känner mig så dum bara som känner att jag knappt kan glädjas åt deras lycka då jag har förlorat mitt frö förra året :( Usha, längtar så till mitt plus..
Här är allt annorlunda för här glädjs jag med er när ni får plus för ni är med om samma kämpande och väntan :)