• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

lok14 skrev 2011-05-10 13:21:31 följande:
    Hoppas så att den håller sig borta för dig nu! Jag köpte ett RFSU testa tidigt test idag men kommer vänta till helgen (om jag kan!). För jag är på dag 33 idag och förra gången var den 38 dagar... Så jag får ha is i magen! =)

Lycka till nu! {#emotions_dlg.flower}
    Vad spännande!  Jag testade idag men det kunde inte blivit mer negativt. Så jag får ivänta mensen nu bara. =/

Hoppas att det blir + hos dej! =D 
  • ThaGirl
    Hjärtat78 skrev 2011-05-10 18:36:38 följande:
    Både igår kväll innan mys och idag har jag fått ägglossningsblödning, aldrig fått det tidigare men läkaren
    sa att det kan hända. Hinner mysa ikväll oxå iom jag fick glad gubbe i förmiddags och imorgon bitti bär det av till sjukhuset. Blir ingen spolning av äggledare för då försvinner ägget ut i buken istället..

Ha det så skönt i värmen så hörs vi snart igen när jag är på benen!! {#emotions_dlg.flower}
    Lycka till! Och hoppas allt går helt perfekt! =D
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-05-10 20:12:51 följande:
    BIM på måndag... Håller tummarna att mensen inte dyker upp...!
    Har väl kanske en aningens verk i "mens magen" så jag hoppas verkligen att det
    har blivit nåt denan gång...
    Men det är säkert inbillning som vanligt... Suck.

Mitt hopp är lite litet just nu som ni märker.. =p
    Håller tummarna för dej! Ska se att det säkert är något! =D
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-05-10 20:44:00 följande:
    Hoppas!
    Hur mår du dåå?! =)
    Mår jätte bra än så länge. =) Inväntar mensen just nu. 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-05-10 20:54:43 följande:
    Hoppas att den inte dyker upp ;)
    Nja, jag gjorde ett test idag men det var såå negativt så det kunde inte bli mer =P  Så tror inte jag är gravid. =/
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-05-10 21:00:04 följande:
    nemen åh... =/ vad tråkit.
    fasen, när bli det vår tur...?!
    Eller hur!  känns som aldrig... typ =/
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-05-11 10:40:40 följande:
    Åh vad synd... Men antingen kommer mensen och då är det bara att försöka igen eller så testade du för tidigt. Hoppas på det sista! =)

Åh jag är så sur! Öppnade testet, köpte det på coop, där låg inget test! Ska gå tillbaka och klaga! Om folk snattar ur kartongerna så ska banne mig jag som betalade få ett nytt! Folk! Åh ilska!
    Ja då. =)

Men vad störigt. Jag hade blivit skit sne. =P 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-05-11 17:17:54 följande:
    Jag mådde lite konstigt illa imorse, och har haft lite ont i "nedre" magen idag...
    Hoppas att det kan vara något och inte mensen som är på g.....

håller mina tummar tills dom blir blåå! ;)
    Vad skoj! Håller tummarna för att det är ett litet frö! =D
  • ThaGirl
    Amelie85 skrev 2011-05-11 19:23:32 följande:
    Nu har vi köpt Apiforce bidrottninggelé! När ska jag ta första pillret? Första mensdagen eller spelar det ingen roll??
    Skoj!  Första mensdagen. På¨kvällen innan du lägger dej. Dina hormoner arbetar under natten.
    Så läs inte på burken. =P   Sedan fram till antingen ÄL eller BIM dagen. =) 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-05-11 20:45:18 följande:
    Äl dag idag troligen då men det kändes som att jag hade den för två dagar sen... Ååh hoppas det tar sig denna månad :) 19 dagar kvar till bim!!
    Håller tummarna för dej! =D
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?