Hjärtat78 skrev 2011-04-12 10:32:23 följande:
Jag vet inte hur det på funkar om det blir operation, för den sista månaden har jag fått mer ont av min endometrios och kramper i magen så det har blivit värre och hoppas att jag slipper behöva ivf. Dom vill ju inte att tiden bara skenar iväg och man inte har någon reservplan att ta till.
Vi ska åka till Rhodos 5 juni och igår lät det inte så bra från läkarens sida iom operationen blir så nära, så nu hänger resan löst.
Jag vill komma iväg, få nya krafter och inte vara hemma på semestern så vi får se.
Känns jobbigt för jag trodde inte att dom skulle hitta så mycket som dom gjorde, men min läkare sa att dom från Italien är dom bästa i Europa på detta och det toppen att dom är involverade nu. Trodde aldrig det skulle bli så svårt att bli gravid och apiforcen har bara gjort positiv påverkan på min kropp och hade jag inte googlat på BDG och hittat denna tråden så har jag aldrig testat dom och det uppskattar jag er för och ert stöd!!!
Okej, väldigt tråkigt att du har så ont. Har du haft det i många år?
Gud så tråkigt att ni kanske måste avbryta semsterplanerna! =( Klart du vill skaffa dej nya krafter på en härlig semster. =)
Vilken tur du har några av dom bästa då! Vad skönt att det påverkar dej! Tänker du fortsätta äta dom bara för att må bra så att säga? Det är ju verkligen skönt om dom kan hjälpa dej så mkt. Vet ju själv hur alla mens symptom försvann, som man känner av innan. Det var verkligen positivt. =)