• Jessica08

Bidrottningsgele!?!?!?

Ja fast om man kollar typ beräknad ägglossning om jag ska gå på 42 dagar så ska jag ha äl nästa vecka på måndag och det har jag ju nu så därför tänkte jag att om äl kommer tidigare kanske mensen också gör det? Så är jag inte på 42 dagar utan kanske 37 :) fast jag kanske tänker helt fel? :)

• Jessica08

Ja jag kör på stickor och idag är sträcken lika starka så då har jag äl idag :)) Heh ja jag hoppas bara på kortare cykel :)

• Jessica08
    NovemberBarn skrev 2011-03-10 12:48:31 följande:
    Okej, håller tummarna för att den kortas ner lite då =)
    Hehe, då är det bara till att köra på nu då =)
    Jaa heh.. :) det hoppas jag med! :)
    O du har nyss haft äl? Då är det bara den eviga väntan på bim ;P heh
  • Jessica08
    ThaGirl skrev 2011-03-10 15:44:41 följande:
    Men du äter väl BDG nu? För den kan ju korta ner cycklen..Så det är ju inte alls konstigt om du har ÄL redan. =)
    Ja jag gör juh det, ja det vore perfekt.
    Har haft en cykel som varierat mellan 32-42 dagar och de senaste två månaderna har den legat på 42 och om man räknar nu med äl idag osv så har min cykel kortats ner till iaf 33-35 dagar och det är juh över en vecka kortare så jag är bara glad över det iaf :D

Längtar så sjukt till BIM!!!
  • Jessica08

Heeej igen alla :)
    Grattis Ragdoll87!

Jag undrar om det är ngn som känt av lite verk i tjejmagen/äggstockarna ca 6 dagar efter äl?
    Om det kan vara så att det är bdg?

• Jessica08

Snart kan man börja testa va? Bara 4 dagar kvar ju!! Eller är det bättre och vänta?

• Jessica08

Ponja: ja precis, känner att jag också vill vänta lite över men idag har jag mått illa när jag åkt bil/tunnelbana och det gjorde jag när jag var gravid förra ggn också så jag hoppas det är ngt och att jag inte håller på att bli sjuk :P och jag brukar alltid ha ömma nipplar innan mens men inte har jag det heller så håller tummarna.. :))

• Jessica08

Thagirl: Gulle dig! :)) hoppas på detta mirakel piller!! Ska testa imorgon bitti tänkte jag :)

• Jessica08

Ponja: jo man brukar ju få sjukt ömma bröst i graviditeten.. Iaf jag. Men kroppen kanske reagerar o så tar det lite längre tid då innan ömmandet kmr pga att man är gravid :) *önsketänkande*

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?