• Hjärtat78

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-02-28 09:20:27 följande:
    Glöm inte bort att Februari är kortare med sina dagar! Ifall du inte tänkt på det. Så måste vi lägga på 1-2 dagar. =)
    Det har jag inte tänkt på, jag räknade från i onsdags och 25 dagar framöver så blir det 16mars, jag får min på onsdagar nu, innan fick jag alltid det på fredagar.. Men hoppas äl blir tidigare denna gången, det är ju bättre. Snart dags att börja mysa igen.

Jag kände av min Äl rejält förra gången, men sen släppte på fel sida där jag inte har någon äggledare kvar så hoppas det blir rätt sida nu..
  • Hjärtat78

Sen jag började med BDG så har jag haft lite små ont i ljumskarna, innan hade jag bara det innan ÄL men nu har jag det från och till om dagarna, samt stickningar i brösten men det sa hon på Life att det har med gulkroppshormonet att göra, för hon åt dom oxå och kände mer av brösten nu än innan hon började med dom.

• Hjärtat78

Jag har ju 1,5 vecka kvar till ÄL om det är samma som förra månaden, men sedan tant röd slutade i måndags så har jag haft ont som mensvärk nästan varje dag från och till, hade inte det förra gången...

Och flytningarna har ökat även mot förra gången och är genomskinliga så kanske kommer äl tidigare denna gången än förra, kan alltid hoppas iaf.

• Hjärtat78
    ThaGirl skrev 2011-03-10 18:47:04 följande:
    ja, det var första försöket! Ja, det stämmer att det är många som lyckas på andra istället. =)
    Samma här, jag är inne på mitt andra försök nu med Apiforce och väntar på ÄL, vet inte om den har kommit tidigare denna månaden eftersom jag har känt stramningar i höger och ilningar i ljumsken eller så dyker den upp nästa vecka.. Kör varannandag och tar tabletterna tills BIM.
  • Hjärtat78
    NovemberBarn skrev 2011-03-16 11:43:37 följande:
    Hej alla!!
    Jag har plussat idag!! Whiiii!!
    Är så lycklig just nu, fast väldigt chockad fortfarande!!
    Håller tummarna stenhårt nu på att pyret vill stanna i magen!!
    GRATTIS!!!! Håller tummarna för dig att allt går vägen!!Glad
  • Hjärtat78
    NovemberBarn skrev 2011-03-17 13:49:42 följande:
    Tack så mycket allihop!!
    Känns fortfarande väldigt overkligt, men sååå
    kul o spännande såklart =)
    Håller nu tummarna för att ni andra oxå ska få era + !!
    Lycka till!! Själv får jag vänta till onsdag, men något måste vara på
    gång, har börjat få lite molvärk och mår illa, brukar inte ha det
    innan mensen... Var känner du av nu efter ha plussat???

Grattis åter igen!!!
  • Hjärtat78
    blåbär02 skrev 2011-03-18 16:29:47 följande:
    ÄL 27 mars & BIM 12 april

hur går det för er tjejer? har inte varit inne på ett par dagar =)
    Jag har BIM 23 mars och ja det känns ju inte som tant röd är på väg, för jag har haft ömma bröst sen 1 vecka tillbaka, molvärk och mår illa om dagarna så det är väl bara att vänta och se vad som händer i veckan... 
  • Hjärtat78
    blåbär02 skrev 2011-03-19 09:52:43 följande:
    Åh vad spännande! =) Håller tummarna att det går vägen för er!!
    Brösten är stora och tunga och tom ingen springa längre mellan dom, så nånting måste det vara eller?!?!?
    Kan ju inte vara skenis..
  • Hjärtat78
    blåbär02 skrev 2011-03-19 11:32:24 följande:
    Min kropp är bäst på att lura mig, så det kan ju vara en skenis, men jag håller tummarna för att det inte är så för dig =)
    Bara några dagar kvar nu.. ;)
    Fast så som det är nu har jag aldrig haft tidigare, så jag hoppas det är på riktigt nu. Ifjor när det blev utomkved kände jag inget alls, så det är stor skillnad nu mot då och så här var det inte i höstas när jag hade skenis.. Än så länge går allt på rätt håll...
  • Hjärtat78
    Ponja skrev 2011-03-20 10:55:48 följande:
    Det låter ju verkligen som att du är gravid! Hoppas hoppas!
    Hur känns det idag??
    Idag är dom lika fylliga och testade imorse men det visade neg.
    Så det är väl bara skenis, känns som hoppet är ute iom jag har endo oxå...
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?