• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Roligt att höra lite av er! =D

annah02: Det kan ju vara sympton. Det finns ju dom som är jätte känsliga. Man vet aldrig. Blir det värre så vet du ju! =D 

• ThaGirl
    forsberg89 skrev 2011-03-31 21:52:01 följande:
    Jag har haft molnade värk från dagen efter jag hade ÄL, fast de flesta envisas med att det inte är möjligt. Konstigt när man känner det själv.. alla är olika!
    Precis! Det känns olika från människa till människa! Så bara stå på dej! =D
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-03-31 21:44:58 följande:
    Jag håller såklart mina tummar ;)
    Vill nu bara att dom här två veckorna ska gå så jag får veta ;D
    Hur känns det själv? =)
    Jag har haft ont i bröstvårtorna enda sen i tisdag. 4 dagar efter ÄL. Men vet inte varför....Det kan ju bero på mkt :P
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-01 19:18:25 följande:
    Kan inte ngn peppa mig lite? :/ sjukt deprimerad.. Jätte många i min omgivning kmr ut med att dem är gravida nu.. Och jag lyckas inte :( tycker jag "lyckas" träffa äl varje månad men inget händer? Varför? Jag börjar tappa lusten att ens försöka längre när tant röd alltid dyker upp :( vad är det för fel på mig? Jag som blivit gravid så lätt tidigare.. :((
    Det kommer när modernatur anser man är redo. =)

Det blir din tur snart! Se det inte negativt att alla andra hinner före. Då tar det bara längre tid för dej eftersom du stressar upp dej! Så ta det lugnt bara. Och sexa på ;) 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-01 20:32:53 följande:
    Thagirl: jag vet, känner mig så dum bara som känner att jag knappt kan glädjas åt deras lycka då jag har förlorat mitt frö förra året :( Usha, längtar så till mitt plus..

Här är allt annorlunda för här glädjs jag med er när ni får plus för ni är med om samma kämpande och väntan :)
    Usch ja, förstår att det är jobbigt.

Ja, det är verkligen skillnad här inne. Här vet man att alla kämpar lika mkt. =) 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-03 13:53:03 följande:
    Blir det helt fel om man råkar glömma en tablett en dag? :/
    Ingen anning men skulle inte tro det. Det är ju bara en. 
  • ThaGirl

Usch pusch.....Det känns konstigt med mej. Jag har inget PMS humör alls denne ggn. JAg har däremot lite molvärk i tjejmagen och sen förra tisdagen har jag haft ont i pattarna så jag nästan bölar när man rör vid dom.

Jag har ont i svanken. Men det är ju sådant man brukar ha innan mens. Jag är ju framflyttad till fredag/lördag eftersom jag fick tidigare ÄL.

Allt detta kan ju bero på mensen med....Det med brösten stör mej som tusan...Det är sällan jag får ont i dom vid mens ens.. =/

Så jag håller allt vad jag har för att det ska bli ett +!! =D 

• ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-04 18:14:51 följande:
    Thagirl: föresten, du sa att jag skulle kontakta Gyn, privat eller kommun om jag ska söka hjälp på traven, kan inte min gamla BM hjälpa mig med det? Eller måste det vara en gynekolog?
    Enligt min väninna ska det var gyn. Men kolla med din BM. =)
    Jessica08 skrev 2011-04-04 18:18:07 följande:
    Thagirl: du får gärna skriva in mig på tråden. Äl den 18 april och bim den 2 maj :)
     Ska vi fixa! =D
  • ThaGirl
    Hjärtat78 skrev 2011-04-06 16:02:39 följande:
    Jag fick en ilning i höger sida nu i eftermiddags och kom från ingenstans som släppte efter en lite stund. Så jag tog ett ÄLtest och det kom fram 2 streck, bara och vänta på BIM om 2 veckor. Samt imorgon ska jag på VUL för min endo och samtidigt vara med att sprida kunskap om endometrios till fler gynläkare i Skåne som ska på utbildningen på MAS imorgon. Får 2 flugor i en smäll!!
    Vad är VUL?
  • ThaGirl
    Hemlighet skrev 2011-04-06 19:58:12 följande:
    Vaginalt ultraljud
    Jaha....var det så lätt! =P
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?