• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-05-25 17:33:39 följande:
    Testa du på morgonen då? Du kanske är låghormonare?
    köpte apotekets test och där stog det att det inte spelade någon roll vilken tid man testade...=S
    men joo, får väl testa på morgonurinet nästa gång..
    men ingen mens har dykt upp än... =S så förvirrande.
  • blåbär02

ska testa igen imorgon bitti, hemma med sambon.. annars vet jag inte.. =S
    ingen mens än...

• blåbär02

Mensen kom i eftermiddags... =/ 11 dagar för sent...
    Helt knäppt, är lite förvirrad..

• blåbär02
    jottes skrev 2011-05-27 11:04:08 följande:
    det kaaan faktiskt bli sådär.. min mens kom på 40e dagen förra månaden, (eller ja, nu den 5e) VILKET ALDRIG HÄNT! Så det är inte superduperkonstigt.. bara börja om..

Lyckaaa till! Kram
    Ja, det kan väl det. Trodde verkligen på ett frö denna gång och då lurade kroppen mig och sen när jag testade och fick negativt så släppte kroppen den tanken, så kom mensen ca 24 timmar senare... Suck.
    Men jag ger icke upp! =)

Tack! =)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-05-27 14:59:19 följande:
    Nej vad tråkigt! =(

Det är bara att ta nya tag! Mensen är äntlingen slut här så nu inväntar man ÄL =D 
    Ja det är himla tråkit... :( men men.. Nu kommer sommaren och vi ska bara ha det bra och ha mycket sex..:P

Hoppas att det går för er denna månad! ;)
  • blåbär02
    lok14 skrev 2011-05-29 12:16:49 följande:
    Hej allihop!

Ledsen för er som också fått mensen, vi hoppas på bättre lycka nästa gång!
    Jag äter BDG för andra gången nu, tänkte försöka att inte glömma ta dem så jag kommer käka till nästa mens eller förhoppningsvis ett plus! :)
    Vi tänkte även köpa äl-tester, sambon är med på idén. Han börjar väl med tröttna på mina oregelbundna cyklar och ovissheten!

För mig är läsåret snart slut, en ynka hemtenta som ska in om en vecka sedan är det massa sommarjobb för min del. 8 veckor blev det med vikariat på förskola två veckor samt mitt städjobb sex veckor. Men mitt sista sommarlov då jag går min sista termin till hösten och en examen i januari! Så jag har hopp om livet, med allt vad det innebär!

Vad ska ni hitta på i sommar tjejer? =) 

Åh så härligt att skolan snart är slut =) Kul! Förstår om du har hopp!

Jag och sambon ska på kryssning och sendan bila till Tyskland =) Och bara njuta hemma. Ska bli så skönt!
    Hoppas på att jag kan slappna av lite och inte tänka så mycket på att bli gravid osv utan bara njuta av sommaren. Kanske ska börja med BDG igen då den kortade ner min cykel lite =)

• blåbär02

Halloj flickor, hoppas ni mår bra i värmen =) den har kommit till norr också nu äntligen.

Jag blev lite depp sist när mensen kom, ca 10 dagar försent (såklart dagen efter jag testade mig..) så jag har
    tagit en lite paus härifrån ;)
    Men till nästa mens (som hellst inte behöver komma förstås) så kör jag på BDG igen. Om inte för att korta cykeln en aning =)
    Håller tummarna!

Men nu försöker jag att inte tänka på att jag så gärna víll (vill vill vill) ha en bebbe i magen uta bara njuta av sommaren och allt kul jag och sambon ska göra i sommar.. =)

Håller mina tummar för er tjejer! =)

• blåbär02

tror att jag har ÄL  nu.. Tidigare än FL kalendern säger...
    Men jag försöker att inte tänka på det.. :P svårt iofs, hehe.

försöker mer att tänka på vår resa till midsommar och att jag ska måla köket och så.. :P
    svårt ,men jag gör det..

=)

• blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-06-14 21:32:05 följande:
    Haha ja det är svårt att inte tänka på det när kropp och hjärta skriker annat. ;)
    ja det är ju inte så lätt... men jag försöker.. =p hehe.
  • blåbär02

Mensen kom i lördags.. =/
    Men det är bara att köra på igen!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?