• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Alla söta och glada!

Jag vill ha in era ÄL datum och BMI datum....Och hur många ggn ni ätit BDG...Så gör vi en ly lista!  Skrattande 

• ThaGirl
    Bumsa skrev 2011-03-09 20:25:29 följande:

Åh! En tråd som jag letat efter!
    Hoppas ni kan hjälpa mig att bli lite klokare!

Jag köpte hem apiforce idag. Men vad jag har kunnat läsa mig till i tråden så ska man ta de på mensens första dag och äta de fram tills BIM ( Rätta mig om jag har fel), om man nu inte får sitt efterlängtade plus, fortsätter man knapra tabletterna under nästa mens också?

Kul att några har fått plus på första! Det skänker hopp!
    Jag har en liten sedan innan, men efter förlossningen så har mensen levt sitt egna liv och apiforcen ska tydligen kunna hjälpa cykeln lite på traven vad jag har kunnat läsa mig till. Så jag håller tummarna för att detta ska hjälpa nu när vi är så syskonsugna!

Välkommen! =D

Ja, det stämmer! Du slutar på BMI dagen....kommer mensen så fortsätter du...eller fortsätter vänta tills mensen startar!  Dom rekommenderar att pröva 2 månader. För det är många som blivit gravida på andra försöket med BDG. =)

Apiforcen hjälper dej att minska cycklen.  =) 

Så spännande! =D
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-03-10 11:09:08 följande:
    Ja fast om man kollar typ beräknad ägglossning om jag ska gå på 42 dagar så ska jag ha äl nästa vecka på måndag och det har jag ju nu så därför tänkte jag att om äl kommer tidigare kanske mensen också gör det? Så är jag inte på 42 dagar utan kanske 37 :) fast jag kanske tänker helt fel? :)
    Men du äter väl BDG nu? För den kan ju korta ner cycklen..Så det är ju inte alls konstigt om du har ÄL redan. =)
  • ThaGirl

Jag har inte fått min mens än! woho!  ;D

Men jag kommer vänta tills måndag morgon innan jag testar. =) 

• ThaGirl
    Bumsa skrev 2011-03-10 16:30:24 följande:
    Okej Tack!
    Har läst i en annan tråd att de slutar äta när de har ÄL och fram till BIM, men de är alltså inte korrekt? :-P Känner mig förvirrad :-P
    Många får olika råd men en tjej hade fått rådet från sin hälsokost tjej att fortsätta fram till BMI. =)

JAg har gjort det iallafall. =D 
  • ThaGirl

Sorry tjejer!  Här har nu mensen kommit tror jag. Fick lite rosa på pappret nyss så antar att mensen är på G. Men jag har ingen värk eller något. Så det är skönt. 

Blir till att fortsätta en månad till!

Håller tummarna för er andra medans jag springer ner till hälsokost affären och köper nya Kapslar!

• ThaGirl
    Ponja skrev 2011-03-10 17:20:45 följande:
    Fy tråkigt att höra. Men som jag fattat det (många som skriver så iaf) är att man oftast inte blir gravid första försöket, utan andra. Var detta första försöket för dig med BDG?
    ja, det var första försöket! Ja, det stämmer att det är många som lyckas på andra istället. =)
  • ThaGirl
    Ponja skrev 2011-03-10 20:44:53 följande:
    Håller tummarna för dig!
    Har du barn sedan innan? Hur länge har du försökt? Sen innan du började med BDG?
    Nej, det blir första barnet nu. =)  Jag tog ut min stav i augusti 2009...November/december 2009 fick jag regelbunden mens igen. Så lite över ett år.... Vi försöker fram till sommaren innan vi kollar upp oss. =)
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-03-10 20:43:01 följande:
    Ja jag gör juh det, ja det vore perfekt.
    Har haft en cykel som varierat mellan 32-42 dagar och de senaste två månaderna har den legat på 42 och om man räknar nu med äl idag osv så har min cykel kortats ner till iaf 33-35 dagar och det är juh över en vecka kortare så jag är bara glad över det iaf :D

Längtar så sjukt till BIM!!!
    Hålller tummarna för dej! =D
  • ThaGirl
    Hjärtat78 skrev 2011-03-10 23:29:44 följande:
    Samma här, jag är inne på mitt andra försök nu med Apiforce och väntar på ÄL, vet inte om den har kommit tidigare denna månaden eftersom jag har känt stramningar i höger och ilningar i ljumsken eller så dyker den upp nästa vecka.. Kör varannandag och tar tabletterna tills BIM.
    Okej! =)  Bra att du kör varannan dag metoden! =D  Håller tummarna för dej!
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?