• jottes

Bidrottningsgele!?!?!?

Cupcake skrev 2011-06-19 09:17:34 följande:
    ja väldigt spännande :D jag förstår det :) jag längtar efter bim.. det konstiga är att när jag testa ÄL så har jag haft jätte starka sträck fyra dagar i rad???? hur kommer detta sig tro?

kör på :D
    hmmm jag har ingen aning :o
    du kanske ska ta ett gravtest ;)
  • jottes
    Cupcake skrev 2011-06-20 08:37:06 följande:
    mjaa.. till helgen kanske ;)
    det tycker jag lå¨ter bra ;)
  • jottes
    Cupcake skrev 2011-06-22 08:38:30 följande:
    UUhh imorse hade jag som molande i nedre magen, precis som att mensen är på g snart..
    Vore inte det så typiskt! :(

Hur går det för alla andra???
    Vi hoppas det är något annat :)
    Här händer väl ingenting än så länge.
    Har ÄL nu i dagarna efter midsommar, (kan ju hoppas på en midsommar-bebis) då typ alla sommarbarn blir till ;) hahahah. Men vet inte än om vi får ha sex efter mitt lilla ingrepp på måndag. Uuuh!
  • jottes
    Cupcake skrev 2011-06-25 20:12:04 följande:
    hoppas det går bra!! här har inte mensen kommit än. får se om det blir ett gravtest imorn innan bröllopsbestyren drar igång ;) tänk att man blir fru imorgon!! underbart <3
    hoppas ni får mysa hela veckan nu :)
    tänk så plussar du imorgon på självaste bröllopsdagen?!?!? vilken UNDERBAR bröllopspresent!!!
    Jag håller alla tummar och tår för dig/er! Och all lycka i framtiden nu som fru. Gud vad roligt.

Ja, det hoppas jag med.. ;) heheh
  • jottes

Nu började jag käka BDG igen. hoppade in lite sent i cykeln med dom.
    Men ändåååå.

Talade om för min gyn att jag fått såna lraftoiga mensvärkar sen jag började med BDG då titta han på mig och sa: "deeet tycker jag du egentligen bara ska ta som positivt, då har du antagligen haft riktigt kraftig ägglossning!"

Sååå, ja. jag fortsätter även fast jag tror att jag ska dö när mensen kommer haha!

• jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-28 18:29:19 följande:
    Ja, får hoppas den kommer då så du får en bra semester! =)
    blåbär02 skrev 2011-06-27 13:09:16 följande:
    Mensen kom i lördags.. =/
    Men det är bara att köra på igen!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
    Vad tråkigt! Absolut får man köra på igen. =)Spännande! =D
    jottes skrev 2011-06-28 12:13:14 följande:
    Nu började jag käka BDG igen. hoppade in lite sent i cykeln med dom.
    Men ändåååå.

Talade om för min gyn att jag fått såna lraftoiga mensvärkar sen jag började med BDG då titta han på mig och sa: "deeet tycker jag du egentligen bara ska ta som positivt, då har du antagligen haft riktigt kraftig ägglossning!"

Sååå, ja. jag fortsätter även fast jag tror att jag ska dö när mensen kommer haha!
     Vad roligt att du berättar det! =D  Jätte intressant och veta faktiskt. =)
    Ja, så nu fortsätter jag att äta dom! haha
    har ÄL imorgon eller på lördag och jag JKobbar HELA helgen!! Känns lagom roligt :(
  • jottes
    ThaGirl skrev 2011-07-12 11:04:17 följande:
    Hej där tjejer! 

Allt bra med er?

Jag har läst runder lite överallt och ser att det är några..väldigt få, som testar att ta dubbel dos av BDG.

Så om vi inte är gravida denna omgång så tänker vi köra på dubbeldos nästa omgång då. Så kommer mensen så testar vi på det. Ni får gärna följa med och testa eller så får ni följa mej och så berättar jag om där är några biverkningar och sådant. =D

Coolt!! Du får allt berätta hur det går själv har jag inte ätit något denna månad. Inte ens testat ÄL.
    Men har BIM den 17e. Samma dag jag flyger till tunisien. KUL haha!
  • jottes

Hello tjejer! 

Har haft lite semester häirfrån. Var tvungen att tänka på annat.
    Den här månaden när mensen kommer så böjrar jag käka BDG igen!
    Upp och hoppa igen bara! Hur går det för er? Blivit nå plus än?  

• jottes
    ThaGirl skrev 2011-08-07 18:16:32 följande:
    Trrevligt att du är tillbaka! =D

Jag testar just nu på dubbeldos av BDG. Enda jag känner av just nu är den hära värmen jag får av dom. Blir alldelse varm i hela kroppen. =P

Hoppas du får ditt + snart! =) 
    Man tackar! Kände att det var dags för lite liv i luckan ;) hehe! 

Okej! Hoppas det tar sig med dubbeldos. Vågar mig npog inte på det hahaha.
    Men nu när jag inte käkat BDG har jag inte ens känt av ÄL, vilket jag gjorde då jag åt dom.

Tack detsamma!! =)  
  • jottes
    ThaGirl skrev 2011-08-07 20:06:19 följande:
    Haha okej ;)

Nee, jag kan vara försöks kanin först så kan ni andra våga prova sen efter kanske ;D

Tycker jag låter som en bra idé! ;) 
    Men jag hoppas att jag ska få hämta ut och testa pergotime inom en snar framtid!
    Ska ta upp det med min gyn iaf. :)  
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?