• jottes

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-06-08 19:14:32 följande:
    Men vad händer om du är gravid nu då? Måste man avsluta det då? =S
    ingen aning.. :s man kanske inte gör någonting först efter graviditeten.. har ingen aning
  • jottes

Igår trodde jag att jag skulle DÖ av mag/rygg-smärtor.
    Gick upp mitt i natten och bara grät och grät och gick på toaletten och så klart kom mensen.
    BDG bidrar med en helvetes mensvärk, jag vill ha mitt PLUS!!

• jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-12 19:04:53 följande:
    Det är inte säkert. Jag har 31 dagar, och min ändrades inte. Allas ändras inte. =)
    jottes skrev 2011-06-12 17:32:17 följande:
    Igår trodde jag att jag skulle DÖ av mag/rygg-smärtor.
    Gick upp mitt i natten och bara grät och grät och gick på toaletten och så klart kom mensen.
    BDG bidrar med en helvetes mensvärk, jag vill ha mitt PLUS!!
    Vad tråkigt! =(  Och vad hemskt att du får sådana smärtor. =(
    Ja det är helt stört! men jag fortsätter att knapra dom ett tag till iallafall.
    man får ju inte ge upp
  • jottes
    Mama C skrev 2011-06-13 09:55:41 följande:
    Hm, fick iaf va hemma, men inget ledigt för det. Först åkte sonen på nån form av magsjuka förra veckan. O igår slog min magkatarr ut mig (eller va de nu va). Sängliggandes hela dan med feber, ont i hela kroppen, ont i magen o ryggen o inget kom ut åt varken ena eller andra hållet. Konstigt nog fick vi inte samma sak för sonens sjuka smittade inte...tror jag...

Får nog köra igång med bdg iaf...nån som fått nå biverkningar av dom? (förutom ett ev plus o det är en välkommen bieffekt)
    Jag har fått starkare ÄL och helvetes mensvärkar. Men inget annat konstigt..
    och inget plus än buhu
  • jottes
    Cupcake skrev 2011-06-13 12:17:36 följande:
    åh :( all denna väntan är såå jobbig. jag har haft min ÄL nu.. också känt av den mycket mera än annars, får se hur det blir med mens om den kommer, vilket vi inte hoppas såklart!
    mm väldigt jobbigt måste jag säga! :( man vill ju ha det där plusset nu.
  • jottes

sååå, då har man slutat blöda. har ÄL 1-2 Juli. Nu längtar jag bara dit. Baha!
    Hur går det för er andra?

Skulle till gyn idag om mina cellför. men vi sköt upp tiden till 27e då jag inte fattat att det faktiskjt kostar pengar och lämnat plånboken hemma, eeeh he.

• jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-16 12:57:06 följande:
    Iväntar bim nästa vecka så händer inte mkt här. =)

Va? Jag får alltid räkning hem när jag varit på gyn. Kunde du inte fått det? =S 
    åhåå.. :) känner du något?

jag går hos privat. vet inte varöfr dom inte gör så :S men hatar hans sekreterare, sur, gammal kärring som är otrevlig. Fick mig att verkla som en efterbliven 5 åring som inte förstår någonting. "SÅKLART DET KOSTAR PENGAR!!" och så satt hon och suckade. blä!
  • jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-16 13:20:43 följande:
    Nee, lite ont i brösten och i ryggslutet men det kan lika bra vara för mensens skull =P

Aha! Men vilken otrevlig människa. Jag hade skällt på henne :P 
    jomen det gjorde jag.. mig ska man inte vara otrevlig mot hahaha ;D
    jag avskyr otrevliga människor, speciellt såna som ARBETAR med människor! aaarrghh.

Ohåååå! Håller tummarna ;)
  • jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-16 13:31:48 följande:
    Haha, det var ju tur ;D

Ja, jobbar man människor får man också sköta sig =)

Tack! 
    ja men verkligen! HUVVA!!
  • jottes
    Cupcake skrev 2011-06-16 16:22:50 följande:
    åh hoppas :D jag har haft ÄL nu ju.. känns nere i magen. hoppas på en finfin bröllopspresent nu :) annars går det bra faktiskt.

men va????? galet!!! grrrr
    ååå spännande!! :D jag längtar fruktansvärt tills jag har ÄL nu!
    Jag har tagit uppehåll med BDG, får så jävla hemska mensvärkar! :s
    får se om det är "tyack" vare dom, eller annat.
    Annars testar jag igen!

:)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?