• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Hjärtat78 skrev 2011-02-24 14:32:58 följande:
    Både jag och en annan jag känner fick mer Äl flytningar under längre period än
    vad vi har fått innan vid äl. Det är både min och hennes först månad att äta apiforce.

Men ska man äta apiforcen bara tills man har ägglossning eller ska man fortsätta tills man plussar
    för det läste jag på en annan del här inne?? Hur äter ni dom??

Jag åt den även efter äl kanske därför det inte gick nu fast jag hade flera tecken att det hade lyckats.
    Den andre här inne på FL som också skriver fick tipset om att ta dom ända tills BMI dautmet. Och sedan vänta och se. Hennes hälsokost tjej sa det. =)
  • ThaGirl

Så! Igår var sista ggn vi hade sex för att bli med barn så att säga!

Nu håller vi tummarna här hemma för att det blivit något!

Jag fortsätter att äta mina BDG varje kväll innan jag somnar fram till den 10 mars då jag har BMI. Sedan är det bara att vänta och se. =) 

• ThaGirl
    Hjärtat78 skrev 2011-02-25 21:51:57 följande:
    Håller tummarna för dig att det lyckas!!!
    Tackar! =)
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-26 19:05:47 följande:
    Håller tummarna för er! =)
    Vi satsar på nästa månad, tror inte att det hänt något denna tyvärr... =(
    Varför tror du inte det då? Känner du det på dej eller? 

Tack! 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-26 22:59:32 följande:
    Ja, jag känner det på mig tyvärr... Känner ingenting spec än vad jag brukar.
    Men nu till mars, då jäklar! ;)
    Tråkigt!  Hoppas det funkar nu istället då! =)
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-27 10:03:47 följande:
    Ja ,de hoppas jag också =)

Måste bara fråga dig en grej.. Ni hade sex varannan dag, eller hur?!
    Hur många gånger per dag? 1 eller fler..?!
    Vi körde en gång om dagen. Kör man för ofta så hinner inte spermierna bli mogna för att kunna befrukta. =)

• ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-27 12:20:57 följande:
    Det var det jag antog =) Skulle bara kolla! ;)

Hller tummara för er och för oss till nästa månad. Det måste vara vår tur nu.. =)
    Japp. =)

Håller tummarna för oss alla! =) 
  • ThaGirl
    LinaLi skrev 2011-02-27 17:38:28 följande:
    Jag har inte hört hur man ska göra från någon så det var på eget initiativ jag gjorde så. Men jag ska testa att ta dem nästa månad fram till BMI. Här inne verkar det som om de flesta tar de på kvällen. Stämmer det? Vore värt att testa.
    Närmar ni er BMI? Jag är på dag 28, ingen mens men inte heller en känsla av att vara gravid.

Håller tummar för oss alla!!!
    Ja, man ska ta dom på kvällen för på natten bearbetar dina hormoner det bättre. =)

Jag har BMI den 10 Mars...Så har en bit kvar. =)
    Man behöver ju inte känna sig gravid så du kan fortfarande +! =)

Håller tummarna med! =) 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-27 21:00:48 följande:
    Tar också på kvällen.
    men tjejer, tar ni en eller två?
    Jag tar en. Fick det rådet. =)
  • ThaGirl
    Hjärtat78 skrev 2011-02-27 23:24:33 följande:
    Jag tar bara 1 tablett på kvällen. Min tant röd är äntligen på slutgång så är det bara vänta på äl, som är beräknat till 16 mars om cykeln följer samma som förra iom min är 3 veckor efter första dagen.. Kanske ska testa rosenrot och se om det hjäper lite..
    Glöm inte bort att Februari är kortare med sina dagar! Ifall du inte tänkt på det. Så måste vi lägga på 1-2 dagar. =)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?