• Nesss

Bidrottningsgele!?!?!?

Hej!
    Jag har följt eran tråd ett tag, men inte skrivit förns nu.
    Jättekul verkligen att flera har plussat!
    Jag har ätit apiforce i lite mer än en månad och mensen är utebliven, brukar dock vara vääldligt oregelbunden.
    Idag testade jag och fick ett gaaaalet svagt plus, knappt synligt. Nu funderar jag ju på om jag ska sluta äta pillererna fram tills de om jag VET att det är ett äkta plus, jag har lite svårt att tro på det än eftersom det var såpass svagt :)
    Hur hade ni gjort?

• Nesss
    Jessica08 skrev 2011-04-14 20:02:06 följande:
    Göllet: jag hade fortsattit äta pillerna och gjort ett nytt test om några dagar..
    Det finns ingen riktig "forskning" kring att man äter pillerna någon vecka in på graviditet så du behöver nog inte vara orolig för det :) ta ett test imorgon eller på lördag och skicka in det här så vi andra får avgöra om du ska sluta med tabletterna eller ej ;)
    Okej! Tack för svar
  • Nesss
    ThaGirl skrev 2011-04-14 20:57:48 följande:
    Häsokost tjejen säger att man ska sluta direkt man får ett +! =)

Jag hade slutat. =)

Välkommen! Jag srkiver gärna in dej uppe i tråden när du är hundra säker på ditt + =D 
    Jag tog aldrig något piller igår
    Gjorde ett digitalt idag och mycket riktigt så kom där ordet "Gravid" upp! Åt en omgång med apiforce
  • Nesss
    Hemlighet skrev 2011-04-19 10:41:12 följande:
    Jahap. Idag kom mensen. När var det man skall börja med bidrottningsgele'??
    Du ska börja med dem idag och äta dem fram tills BIM
  • Nesss
    Hemlighet skrev 2011-04-19 11:05:11 följande:
    Göllet: Ockej men jag har läst att man skall sluta vid äl???
    Som ThaGirl skrev så kan man ta dem fram tills BIM (jag gjorde det), vissa tar endast fram till ÄL, men de finns ingen bevisning på att det skulle påverka ett foster. Dock ska du sluta med dem när du får ett plus
    Och de ska tas innan man går och lägger sej. På förpackningen så står de att man ska ta dem på morgonen om jag inte minns fel (?), men vad jag har kunnat läsa mej till så är det innan läggning som de ska intas.
  • Nesss

Jag plussade ganska svagt 6 dagar efter BIM när jag tog BDG. Fick dock missfall en vecka senare, men de är ganska vanligt att man plussar efter bim. håller tummarna för er !

• Nesss
    Jessica08 skrev 2011-04-27 20:27:30 följande:
    Beklagar ditt mf :(
    Okej, ja jag är ifs en låghormonare, plussade inte förens Bim + 1½ vecka när jag blev gravid.

Kör du fortfarande på bdg?
    Tack! Sedär, då finns de fortfarade hopp

Nej, vi ska avvakta med det nu tror jag. Får se om jag kan hålla mej ifrån hälsokosten
    Kändes dock som om bdg gjorde susen med cykeln från att ha typ 40-45 dagars till 28 på en månad. Men vi kör nog en månad utan och ser vad som händer
  • Nesss
    Jessica08 skrev 2011-04-27 20:47:41 följande:
    Okej, ja ja precis..
    Ja cykeln blir mkt kortare, har en på 42 dagar, men nu ligger den på ca 30 :D så jag är helnöjd...
    Men hur åt du då? från mensens första dag fram till äl? eller fram till ett plus?
    Jag åt till bim+4 då jag anade ett plus. Hade jag sett på bimdagen att de var ett plus så hade jag slutat då
  • Nesss
    Jessica08 skrev 2011-04-27 20:57:13 följande:
    Okej, ja men då ska jag försöka hålla mig till fredag morgon och prova då så får vi väl se om jag ser ngt litet plus eller så har väl säkert tant röd dykt upp, lika ovälkommen varje månad...
    Håller tummar och tår för att de kommer upp ett plus
  • Nesss

Hej tjejer, är fortfarande inne och läser tråden regelbundet trotts att jag inte tar bdg länge.
    Hur går de för er?
    Håller sej mensen fortfarande borta ThaGirl?

• Nesss
    ThaGirl skrev 2011-05-16 08:50:00 följande:
    Hei! Jätte kul att du fortfarande hänger kvar!

Det går bra.

Mensen är fortfarande borta. Men jag börjar tro att den bara är sen. =/ Men får se till helgen. Tänkte testa då igen. Är jag gravid så lär det ju vara ett starkt + då. =) 
    Jag håller tummarna för att du får ett plus!
    De borde vara eran tur nu tjejer!

Jag fortsätter hålla mej uppdaterad och hoppas på goda nyheter till helgen då
  • Nesss
    ThaGirl skrev 2011-05-16 11:52:09 följande:
    Tack så mkt! Hur går det för dej då? =)

Har inte fått någon mens sedan missfallet än, så hoppet finns ju
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?