• Damdam

Bidrottningsgele!?!?!?

Hej Tjejer!

Vilken god stämning det verkar vara i den här tråden =) Tänkte höra om jag får göra er sällskap?
    Vi har precis öppnat syskonverkstan. Tog ut kopparspiralen förra måndagen och mensen kom 2min innan jag tog ut den. ÄL ca 28/3 och BIM 11/4.

Lyckades med dottern på 3e försöket, på första försöket med Glandin 25 samt akupunktur (gick på det för migränen, när han fick höra att vi försökte bli med barn satte han några fertilitetsnålar oxå) Vet inte vilket som fick det att fungera. Tror på kombon =) Vi försöker med BDG den här gången och Zink för sambon.

• Damdam
    ThaGirl skrev 2011-03-22 18:46:27 följande:
    Välkommen! =D

Lägger till dej i listan! =D 
    Tackar! 

Det börjar närma sig ÄL för dig oxå nu, bara några dagar kvar. Spännande!
    Ska iväg och ta ett cellprov imorgon. Fick utslag på cellprovet i höstas och ska på ytterligare en återkoll.
    Är lite nervös.. 
  • Damdam

Hur funkar det med ÄL testerna? Är det värt att använda dem eller blir det bara mycket pengar som läggs ut?

• Damdam
    Jessica08 skrev 2011-04-06 13:45:50 följande:
    Ngn som har ngt tips på ngn bra Gyn-mottagning i Sthlm? :)
    Jag gillar mamamia. Proffsiga, snälla och trygga!
  • Damdam
    Jessica08 skrev 2011-04-06 18:50:04 följande:
    Damdam: ja, har hört mkt gott om mamamia, tråkigt bara att dem har 3 månaders väntetid nu :/
    Tråkigt! Jag var dit och tog ut min spiral och väntrummet var knökat med folk i alla faser. Jag hoppas att jag blir gravid nu, Bim på mån.. min barnmorska är tillbaka nu i början av april efter sin mammaledighet så jag hoppas hon kan ta hand om mig igen. 
  • Damdam

Testade neg igår, inge mens i sikte, bim i morgon.. så vi får se hur det går.

• Damdam

Testade just igen. Lite starkare streck, men fortf svagt...

• Damdam
    Jessica08 skrev 2011-04-10 21:56:29 följande:
    Damdam: äl eller gravtest? :)
    gravtest
  • Damdam
    Jessica08 skrev 2011-04-10 22:05:51 följande:
    Damdam: lägg upp en bild så vi andra får se :)
    har slängt det.. ska ta ett nytt i morgon bitti, ha bim då.
  • Damdam

God morgon!

det var starkare idag, på bim. Har inga tester kvar nu. Börjar tro det är ett plus. Ska snart åka och köpa ett cb och testa igen i morgon bitti. Sambons 30årsdag, så det måste va den bästa presenten?! 

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?