Anonym (!! <3 !!) skrev 2011-02-06 04:08:03 följande:
Jag kan berätta om en dejt jag var på när jag var 15, killen hade jag träffat på nätet, han var 16.
Det var alla hjärtans dag och vi skulle träffas för första gången, Han skulle komma med bussen till mig, sen skulle vi ta en fika på stan.
Så jag stod och väntade vid busshållsplatsen och när jag väntat i 20 minuter ser jag honom stiga av bussen.
Jag går fram och han ger mig en kram.
Vi börjar sedan gå sakta mot stan. Han hoppade när han gick, tror han försökte vara cool och likna en sån där gangster man ser i filmerna...
Efter att vi gått tysta ett tag så börjar han prata om en annan tjej han träffat via nätet som var skitful fast hon såg snygg ut på bild... Visste inte vad jag skulle säga så jag lät honom babbla på om hur fet och ful hon var, medans jag tänkte på annat.
När vi sedan var framme på stan så ville han inte alls fika på stan för han hade "glömt" sin plånbok, så vi gick hem till mig.
Det första han gör är att börja leta i alla skåp och lådor efter något gott att äta.
Sen sätter vi på en film(drama) , då sitter han och typ smågråter hela filmen och så fort jag sa något blev han sur för att jag förstörde filmen.
Till slut sa jag till honom att jag skulle iväg så han var tvungen att gå.
Direkt när jag stängt dörren hör jag hur det plingar på min telefon, går och kollar, då är det han som skickat ett sms och frågar om jag hade haft det bra.
Svarade visst och han frågade direkt om jag ville träffas igen, var för snäll för att säga nej så jag skrev att "ja det kan vi göra, men jag ska iväg i helgen, men kanske nästa helg"
Han blev skitglad och ville bestämma dag och tid....
Han fortsatte sms:a mig non-stop i två dygn, svarade jag inte inom 10 min, bombade han mig med sms.
Skrev till slut att jag träffat mitt ex och vi skulle försöka igen, så det var ingen bra ide att vi pratade längre...
Då ändrade han helt ton och började skicka en massa rasistiska sms och meddelande till mig.
Läskig människa.... Undrar ibland hur det gick för honom efter det.
Hahah.. Va roligt det lät att han hoppa när han gick..
Jag har också kört den där med flera stycken, att jag ska börja träffa mitt ex igen. T.o.m då jag inte ens hade ett ex och aldrig vart tillsammans med någon så använde jag den för att slippa undan.