Inlägg från: Anonym (anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anna)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Detta var kanske ingen dejt, vi var ute ett helt kompisgäng där jag var enda tjejen. Jag hade det på G med en av killarna i gänget. Jag ville vara som en av grabbarna, och de gick runt och skämtade och kollade in tjejer och skulle visa vilka players de var. Jag ville inte vara sämre. Jag gick och höll killen jag var på G med i handen, och sen stod vi i kö till en nattklubb. En av de andra killarna pekade ut en kille för mig som var precis sån som jag alltid sagt att jag är svag för. Jag blev eld och lågor och sa "ja han var riktigt het". Killkompisen sa då att han kände honom och kunde presentera mig. Jag skulle ju vara lite vild och galen ( är egentligen  världens blygaste nörd så överkompenserade rejält) så sa till kompisen att hämta denna heta kille till mig. Samtidigt som jag höll killen jag hade det på G med i handen. Han var inte så glad efter det.

Efter ett tag lyckades jag få en ny chans och vi började prata. Idiot som jag är så berättar jag vilken sorts kille jag faller för, både utseendemässigt och personlighetsmässigt. Raka motsatsen till denna kille. Vi blev sedan tillsammans, under hela förhållandet försökte han vara något han inte var. Han försökte leva upp till min bild av idealkillen.

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)