Inlägg från: Vet varken ut eller in |Visa alla inlägg
  • Vet varken ut eller in

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Jag hade pratat med en kille på nätet och bestämt att han skulle komma hem till mig. Det kan ju verka lite dumt att ta hem nån så, men saken var den att jag bodde extremt lyhört och jag och min granne hörde allt som hände hos den andre. Så jag kände mig säker.

Han bodde 6 mil från mig och tog sig till mig med bil. Han hade med sig en blomma och det var väl gulligt. Han var rätt ok men vi klickade inte alls. Vi fikade och såg på film. Sen sa jag att jag ville sova och att det var dags för honom att åka hem. Då blev han störtsur! Skulle han verkligen behöva åka heeela den lååånga vägen hem?!? (Det är motorväg hela vägen så det går fort) Han var ju trött! Säkert. Med tanke på att han var väldigt ivrig på att få av mig kläderna verkade han långt ifrån trött. Jag fick tillslut säga till på skarpen för att få iväg honom. Han kunde få sovit på soffan men jag kände att jag bara ville ha iväg honom eftersom han så tydligt hade tagit för givet att han skulle sova över och att vi skulle ha sex.

Nästa dag mailade jag honom och skrev att jag inte ville träffas nåt mer för att vi så tydligt hade olika syn på hur man beter sig mot folk. Hans svar var att han inte fattade nånting och tyckte att vi hade haft jättetrevligt och ville träffas fler gånger! & då kan jag säga att han verkligen inte var särskilt trevlig när han åkte från mig. Rätt så otrevlig faktiskt.

Visst, jag kan väl fatta att han hoppades få sova hos mig men att tycka att det är självklart när man aldrig har träffats förut och att inte ens fråga om det är ok? No way.

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)