Våra älskade hästar, bildtråd!
Får väl visa upp min gamla dam också
Paloma Picasso e Palermo ue Flamingo f 900326
Får väl visa upp min gamla dam också
Paloma Picasso e Palermo ue Flamingo f 900326
Skavise, översta bilden är från förra hösten och nedre från förra våren, så 20 på båda bilderna.. Ser p åett ungefär likadan ut iår, men något otränad för ögonblicket efter ett snetramp på Trossnäs som har lett till några mnd vila o skrittande
Satsar på att hon kommer igång igen, men räknar m ed att det då nog endast blir som dressyrhäst.. PP har inte insett sin ålder än och vill inte pensjoneras.. Så då får vi leka dressyrtanter :p Men ja.. Tyvärr så har vi ålderen imot oss..
Ja, fick barn nov 09, och har faktisk klarat av att hålla igång hästen med träning o tävling på et "pensionistanspassat" nivå ;)
Gott dom är snälla när det behövs - jag köpte kylbandage till min jag.. Hade aldrig fått henne att stå så i en timme utan att det blivit hål i golvet :p
Jo, hon rids nu, skrittjobbas lite bara för att hålla igång, kan inte ställas av längre än absolut nödvändigt.. Då försvinner gnistan, och försvinner den är jag rädd det går fort tills det är slut..
Svår häst på det viset..
Vilken snygging :) Många varmblod är riktigt duktiga på hoppningen pga mycket skuts i bakbena :)
Vilka snyggingar :)
Kjelle såg stor ut, stsämmer det?