Våra älskade hästar, bildtråd!
Här är min pulla, kallblodstravarsto på 9 år:
Här är min pulla, kallblodstravarsto på 9 år:
Älgin: oooo en gräddbulle!
Curly Sue: Men gud, man vill ju bara köra in tummarna och gosa runt! Hon ser välväxt ut, så fin!
Tjockistanten, som nu fått klartecken för igångsättning efter sin skada.
Här är tanta från i förrgår:
Hon lyckades skada sig på första skritturen efter konvalescensen. Vi gick ner i ett hål i en underminerad skogsväg. Snyft. Tur hon är snäll, vi lindade fast två vattenslangar för att kyla både in- och utsida samtidigt och där fick hon stå en timme.
Sarah84: Det är nog den fräschaste 28-åring jag sett! Fina araber du har! Har själv mitt första kallblod nu, efter att bara ha haft araber. Det är... .annorlunda.
Här är min tant från i onsdags. Något har hänt med henne, jag har plötsligt fått loss henne helt och hon är en dröm att rida!
Här är min gumma och medryttaren:
Från träningen idag (min första hoppträning på 26 år...) Fotograf: Linda Östman
Ååååå beeebis! Så härligt, grattis!
Är ny här på fl. Men det här känns ju som rätt tråd för mig.
Nedan Erilia arabiskt fullblod, okänd härstamning. Har varit mitt lilla projekt sedan 2,5 år tillbaka. Hon köptes ur inte så bra händer, halvt oinriden och rädd för allt som har med mäniskan att göra vårt mål idag är att komma ut på de mästerskap som anordnas för arabiska fullblod i Polen inom hoppning.
Från igår, vi har ÄNTLIGEN kommit igång med ridningen och det går framåt med stormsteg!