Inlägg från: Pallas |Visa alla inlägg
  • Pallas

Våra älskade hästar, bildtråd!

Här är min pulla, kallblodstravarsto på 9 år:

• Pallas
    Baby skrev 2011-05-27 15:54:53 följande:
    Pallas: Jättefin. Påminner väldigt mycket om en dam jag körde några lopp med för flera år sedan. Är detta en Järsöfaksare? Vad heter hon?
    Hon heter Schu Li. Norskättling efter Schuvar.
  • Pallas
    Baby skrev 2011-05-27 16:13:32 följande:
    ok.
    Hon är en jättetrevlig häst, både att hantera och arbeta med. Är sugen på att ta föl på henne... Hon har en skada nu (klinik igår, gaffelband och ytliga böjsenan) men vi är osäkra på om den är gammal och inaktiv eller ny och aktiv. Hon har iaf inte ont, det är ju skönt.
  • Pallas

Curly Sue: Men gud, man vill ju bara köra in tummarna och gosa runt! Hon ser välväxt ut, så fin!

• Pallas

Tjockistanten, som nu fått klartecken för igångsättning efter sin skada.

• Pallas

Här är tanta från i förrgår:

Hon lyckades skada sig på första skritturen efter konvalescensen. Vi gick ner i ett hål i en underminerad skogsväg. Snyft. Tur hon är snäll, vi lindade fast två vattenslangar för att kyla både in- och utsida samtidigt och där fick hon stå en timme.

• Pallas

Sarah84: Det är nog den fräschaste 28-åring jag sett! Fina araber du har! Har själv mitt första kallblod nu, efter att bara ha haft araber. Det är... .annorlunda.

• Pallas

Här är min tant från i onsdags. Något har hänt med henne, jag har plötsligt fått loss henne helt och hon är en dröm att rida!

• Pallas

Från träningen idag (min första hoppträning på 26 år...) Fotograf: Linda Östman

• Pallas
    Farth Vader skrev 2012-06-09 10:17:14 följande:
    Åh vilken fin häst du har Pallas. Verkligen ett tjusigt par .
    Tack! Ja, hon är väldigt tjusig att titta på!
  • Pallas
    annamon skrev 2012-12-10 12:52:55 följande:
    En bild på min fine kille Glimt!
    Åh, jag har sett era lastningsfilmer på youtube! Härlig inspiration och jättefin kille du har!
  • Pallas
    tinyheart skrev 2013-01-13 19:39:18 följande:

Är ny här på  fl. Men det här känns ju som rätt tråd för mig.Glad

Nedan Erilia arabiskt fullblod, okänd härstamning. Har varit mitt lilla projekt sedan 2,5 år tillbaka. Hon köptes ur inte så bra händer, halvt oinriden och rädd för allt som har med mäniskan att göra vårt mål idag är att komma ut på de mästerskap som anordnas för arabiska fullblod i Polen inom hoppning. 

Så söt! Stam?
  • Pallas

Från igår, vi har ÄNTLIGEN kommit igång med ridningen och det går framåt med stormsteg!

• Pallas
    Majsan70 skrev 2013-05-07 09:27:29 följande:
    Vilken underbar häst!
    Tack! Hon har fått så ball leopardteckning nu när vinterpälsen nästan är borta. Och så är hon helt underbar både att rida och hantera.
Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!