Inlägg från: CurlySue |Visa alla inlägg
  • CurlySue

Våra älskade hästar, bildtråd!

blev nyss medlem här på familjeliv så detta blir mitt första inlägg :)

Här är en av alla 4 hästarna jag har just nu, .hennes mamma är ett varmblod och hennes pappa är en Amreican curly.
    Curly Sue Ax heter hon och är hur go som helst! lätt att lära och gör ingen stor grej av något. Ett toppen föl :)

• CurlySue

I början av denna tråden la jag upp en bild på mitt föl, Curly Sue Ax. Nu har hon växt lite så jag tänkte slänga in en bild på tösen igen, jag älskar hennes lurviga öron! 
    Hon blir 1 år den 23/8 

I bakgrunden syns Kalle och Misty Night, Suies mor syns dock inte på bilden..
  • CurlySue

Fick lämna min lilla tös igår på klinik för att skära upp hovbölder och packningar´, vi trodde att det bara var på en hov och inte så allvarligt så vi lämnade henne där för att de skulle söva henne och operera idag. nu efter så ringer vet och berättar att de skärt upp 3st hovar och bakhovarna var uppskärda ända upp till kronranden... :(  
    Jag skulle räkna med att hon blir kvar en vecka iaf på klinik... och hon har aldrig varit ifrån gården förut.. känns så tomt här utan min åring.

• CurlySue

min lilla tjej som jag visat tidigare här i tråden har skadat sig ytterligare.. 
    för några månader sen fick hon ligga inne på klinik för uppskurna hovar pga grusinpackningar och nu har hon skadat sitt högra öga och får stå inne på kliniken ännu en gång..
    de har sytt in en kanyl i övre ögonlock som ger henne medicin.

kommer att sakna henne <3

CURLY SUE AX 
  • CurlySue
    CurlySue skrev 2011-12-29 20:14:05 följande:
    min lilla tjej som jag visat tidigare här i tråden har skadat sig ytterligare.. 
    för några månader sen fick hon ligga inne på klinik för uppskurna hovar pga grusinpackningar och nu har hon skadat sitt högra öga och får stå inne på kliniken ännu en gång..
    de har sytt in en kanyl i övre ögonlock som ger henne medicin.

kommer att sakna henne <3

CURLY SUE AX 
    NU är hon hemma!! Hjärta 

de andra hästarna blev överlycklig när hon kom hem och livade upp i hagen igen, de höll på att växa mossa på gamlingarna när Suie var borta.

nu har hon gjort gamlingarna unga på nytt igen Skrattande  de var nästan så att de saknade henne mer än vad jag har gjort 

är så härligt att se när flocken är hel igen! 
Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!