• Zabka

Vilken typ av bilder till de olika länderna?

Colombia (ALC): Vi var finklädda på alla kort utom ett där maken hade tröja på sig istället för skjorta. Skor på inomhus. Fotona var på oss tillsammans hemma i olika situationer (jag bakar och maken dricker kaffe, maken spelar gitarr och jag sitter med laptopen, vi spelar sällskapsspel tillsammans, jag spelar piano och maken står brevid, vi står och håller om varandra i barnrummet, vi sitter tillsammans framför huset och håller om varandra). Vi skickade även med ett avslappnat kort där maken ligger i en hängmatta på terassen, klädd i sommarskjorta och snygga shorts. Dessutom skickade vi med ett foto på våra husdjur (barnhemmet älskar djur). Dock är det väldigt ovanligt att husdjur får vara med på foton, så tänk på det när ni tar familjebilder så att inte katten eller hunden slinker med

So far, no morning sickness...but the paper cuts are terrible!
  • Zabka
    Hjärtat längtar skrev 2011-02-17 22:46:23 följande:
    tips på foton till Sydafrika?
    Kan tänka mig att det är ungefär samma som Lesotho fast kanske ännu fler bilder eller?
    Jag har iofs inte skickat till SA, men vi var "nära". Till SA skickar man en livsbok med ca 40 foton. Kärleksfulla!!
    Men du får säkert bättre tips av någon som faktiskt har skickat ner sin ansökan dit
    So far, no morning sickness...but the paper cuts are terrible!
Svar på tråden Vilken typ av bilder till de olika länderna?