• Elias Emil

Bilbarnssol i mitten bak i bilen.

Vad finns det för bilbarnsstolar som man kan ha i mitten bak i bilen?

• Svar på tråden Bilbarnssol i mitten bak i bilen.
  • Elias Emil

Trodde inte man kunde ha alla bakåtvända stolar där. Jag är kort och min man lång så det måste vara en stol som inte måste stå mot ryggstöden.

• Elias Emil
    straw2008 skrev 2011-01-24 09:05:07 följande:
    Britax two way fäster du med två remmar (förankrar den i golvet) så den behöver inget stöd.

Du kan inte ha någon stol med stödben tror jag... eller man kanske kan ställa stolens stödben på tunneln.

Varför behöver du ha en stol där? Mest opraktiska stället juh (jobbigt att få på bältena osv).
    Jag har tre barn. den äldsta är åksjuk så han måste sitta fram. Jag vägrar sitta bakom maken för då får inte benen plats så där får mellanbarnet sitta och i saaben är mittensätet inte bekvämt så där ska bilstolen vara och jag sitter bakom passageraren. Åksjukarn kan ju sitta mitten bak men det blir alltid sånt tjafs mellan ungarna Skrattande så jag ville bara kolla vilka valmöjligheter jag har med bilstolarna.
  • Elias Emil

Får nog åka till en affär och kolla läget.

• Elias Emil

Tack ska ni ha för alla svar, har en saab 9-5 så vi får se vilken stol det blir. Känner iallafall att jag måste uppdatera stolen då de andra är för gamla nu.

Svar på tråden Bilbarnssol i mitten bak i bilen.