Inlägg från: moanhe |Visa alla inlägg
  • moanhe

Akvarietråd

Är väl inte sååå hängiven, men jag har ett akvarium på 140L där i har jag med 5 st sorgmantel tetror, en såndära sugfisk som e brun en svärdbärare, två långa silvriga med svart sträck längstgående (algätare), två stora räkor, två små som liknar tetra (röda i fram på huvudet och svartvita på stjärt fenan, en ciklid och några små snäckor.

Hahahah måste kolla upp namnen på mina fiskar =) väldigt ensamma e dom.. men det har blivit så under årens gång.

Här är en bild på mitt akvarium, tyvärr ville inte alla fiskar vara med på bild ;)

• moanhe

Jag får ju sköta det själv, villket inte alltid är så kul, sambon tycker att jag inte sk ersätta de som dött, så vi kan bli "av" med akvariumet snart.. Men nu har han ändrat sig, han vill ha ett hörnakvarium.... som e större..  undra vem som får ta hand om det..? Oskyldig

Det är lika kul att se andras akvarium, så man kan inspereras lite, innan bilden togs såg det kaotiskt ut, växterna blandade och jätte tråkigt, fick "bergsgrota" i mitten av min väninna, tycket det blev jätte fint med den, dessutom gillar min Prinsessa (cikliden) den jätte mycket!

• moanhe

Lägg gärna upp lite bilder, alltid kul att se hur andra har i sina akvarium, det gör juh med att man blir lite mera peppad att fixa i sitt egna! =)

• moanhe
    MammaG skrev 2011-01-26 23:28:59 följande:
    Jag tänkte jag ska fota mitt 90 liters när jag fått igång det igen.....
    Vad kul!
Svar på tråden Akvarietråd