• puss

Skulle du läsa dessa böcker för dina barn?

om de är bra så visst.

up yours
  • puss

jag vill liksom inte läsa dom bara för att prångla på ungarna gaypropanganda, jag läser dom om det är bra böcker, med bra språk, bra historia och bra bilder.

moralpropagandan är (ibland) sekundär tycker jag.

up yours
  • puss
    dannya skrev 2011-01-23 16:10:30 följande:
    Jag skulle inte tro det, jag vet inte om du hört talas om hjärntvätt?
    Om du kan forma ett barn till att döda sina egna föräldrar tror jag nog att du kan hjärntvätta ditt barn till att bli homosexuell!

Nu är jag inte paranoid, och anser att min son blir bög bara för att han läser en bok, men jag anser att det är fel budskap i sådana böcker, självklart det händer men man ska inte måla upp bilden till att det är något bra att vara, jag respekterar homosexuella, men hade inte läst böcker om det. 

allt går att sälja med mördande reklam
    up yours
  • puss
    Veladis skrev 2011-01-23 16:13:34 följande:
    ?

Så man ska lära sina barn att det är dåligt, onormalt, och fel att vara homosexuell då?
    är det enda alternativet?
    up yours
  • puss
    dannya skrev 2011-01-23 16:17:43 följande:
    Om det är allvarligt så kan du nog göra så barnet blir homosexuell permanent. men jag tycker att det är olämpligt att läsa böcker om det.

Och det är inte farligt men jag vill inte att mitt barn ska bli homosexuellt, jag vill att min son ska träffa en kvinna och kunna "föröka sig normalt" 

Jag hade respekterat honom ändå, men hade inte velat att han blev homosexuell, om jag hade ett val:) 
    det är redan kört. får han se min son blir han tvärgay direkt.
    up yours
  • puss
    Lenora skrev 2011-01-23 16:19:11 följande:
    Tja, de låter inte värre än Hans och Greta där barnen överges av sina föräldrar mitt ute i skogen.
    DEN kommer inte innanför dessa väggar. på ett tag.
    up yours
  • puss
    Veladis skrev 2011-01-23 16:22:28 följande:
    Om man inte vill måla upp bilden fär sitt barn att det är OK vara homosexuell, så vill man måla upp vilken bild...?
    att det är skitsamma? jag läser inte böcker som är fullständigt ointressanta. anser man att homosexualitet är ointressant kanske man ska läsa nåt annat.
    up yours
  • puss
    dannya skrev 2011-01-23 16:21:07 följande:
    Då hoppas vi att dom aldrig kommer träffas;)
    du får hoppas. mig är det skitsamma. förutom att vi blir svärisar då, det skulle väl vara det enda som jag skulle känna nåt inför.
    up yours
  • puss
    mamma till tre busungar skrev 2011-01-23 16:40:19 följande:
    Har ni homosexuella par i vänkretsen?
    det har alla bögfobiker. "jag har flera kompisar som", brukar det heta.
    varför homosexuella vill ungås med dessa fobiker kommer jag aldrig fatta (eller tro på).
    up yours
Svar på tråden Skulle du läsa dessa böcker för dina barn?