• crocco

Snaaaaaaart!

Hej,
    BF igår så nu är det nära...jag är jättenervös inför denna förlossningen (nr 2)
    Det gör ju ont men är skithäftigt också....förväntansfull men rädd....Längtar efter när bebis ligger på min mage för första gången, mackan efteråt och att få duscha. Bebisbubblan man hamnar i fast som man inte förstår att man var i förren efteråt. Se vem som gömmer sig i magen...

Huah...det går upp och ner...väntar med skräckblandad förtjusning...

Lycka till 

• crocco

Nyfiken86: Nix här är jag, 4 dagar över nu...
    Gillar det Binalle skrev om att hjärnan nog kommer ställa in sig på att föda. Den kör jag på nu...känns lite bättre. *hoppas*

Är öm som bara den pga jag av försökte tydligen gå ner i spagat ute på isen häromdagen....aj....är lite rädd för att det ska göra extra ont nu för det. Var jag tvungen att halka just nu?

Men det går nog bra.

Har ni tänkt på bedövning någonting?

Lycka till allihopa 

• crocco

Nyfiken86: Jag är också beredd på att ta vilken bedövning som helst. Men du döm inte bort kvaddlarna bara sådär för de var på mig alldeles fantastiska! De gör bara fruktansvärt ont i kanske 30 sek sen tar de bort massor av smärta...kan vara värt ett försök...

Vi klarar detta galant...det är ju bara x antal timmar sen har vi en ny liten guldklimp i familjen. 

Svar på tråden Snaaaaaaart!