• Maman

Unga mammor i umeå?

Hej, finns det några trevliga mammor i umeå? Jag är 21 år med en 9 månaders flicka och känner knappt någon mamma, jag saknar att kunna prata om allt som har med barn och föräldraskap att göra och hitta på saker tillsammans, någon som känner likadant? 

• Svar på tråden Unga mammor i umeå?
  • Galatheaa

Ja, nu längtar jag bara tills Jesper kan känna dem också, blir ju mer verkligt för honom också då. Vi har nog inte riktigt fattat att det är sant, trots att vi har en barnvagn i förrådet och en liten låda med små bodys i garderoben :P

• Maman

Haha jag förstår det, hoppas han får känna lill*n snart :) För Simon blev det också mer på riktigt efter han känt hur hon rörde sig!

• mysb0ll
    Jag är en mamma på 20 år. Jag har en dotter som är född den 15 Augusti 2010 och jag hittar gärna på något då jag inte känner så många mammor i Umeå. Kanske kan ta en promenad med alla i den här tråden nån gång?
  • mysb0ll

Just nu bor jag borta på ersboda men flyttar i början av juni till språkgränd på ålidhem. Men självklart så åker jag ju gärna lite närmare stan om det skulle behövas :)

• Elinb90

Jag bor också på ersboda :) östra eller västra?

• mysb0ll

Tror att det klassas som västra :) Det är iallafall i "tobleronehusen" om du vet vart dem är ? :)

• Josefajjn

Hej! Jag är 21 och har en dotter på 5 månader. Har inte så många kompisar som är mammor, vi bor 5 mil utanför stan men skulle ändå vara kul att ha någon som man kan prata med  Glad

Svar på tråden Unga mammor i umeå?