Inlägg från: Mamma8412 |Visa alla inlägg
  • Mamma8412

Inga Gravida i Sörmland ?

Ja den satans halsbrännan kan man ju klara sig utan Demon
    Men de finns ju nått på apoteket man kan köpa för de men dessvärre e ja ju så bekväm så ja har ju inte tänkt på de förens nu hahaha 

awww gud dem e ju sååå söta :)    

• Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-20 15:43:24 följande:
    ja det betyder mycket med en bra BM!! vi har en trevägskorsning: schäfer,labbe,collie. har mest schäfer i sig men ser mer ut som en jaktlabbe fast med smalare ansikte. hon fyller 6 år i år.
    awww :) är jättesugen på en Dobberman eller amstaff men tyvär e ju sambon allergisk.  o då e vi ändå korkade nog att ha en Norsk skogskatt hemma    men hans allergi kommer i perioder så vissa månader går de jättebra o så men vissa e som sagt bedrövliga för honom, Rynkar på näsan men de e ju svårt att göra sig av med henne när vi tycker om henne så pass mycke
  • Mamma8412

Trevligt me mer nytt folk :) 

• Mamma8412
    Blazie skrev 2011-01-20 20:52:31 följande:
    Har min lilla engelsk/amerikansk staff blandis på snart 6 år :) Tacka gudarna att min sambo har kunnat vara hemma mer under vintern så att jag har sluppit gå ut i halkan med henne :) Speciellt med min foglossning från helvetet.. Har börjat kunna trappa ner på mina Lergigan comp sen jul iaf :D så skönt att illamåendet ser ut att vara på väg över nu (vilket är på tiden är ju i v29 nu). Men desto värre halsbränna istället :(
    Ja fyfan för att gå ut me en hund i halkan med foglossning dessutom  inte kul.

Ja o som ja brukar säga till folk-              Graviditet är inte en sjukdom   nej de är flera hahaha  

Illamående,Foglossning,Kramper,Sura uppstötningar,halsbränna,Vatten i kroppen,Andningssvårigheter,nästäppa, Crawings,Viktuppgång,dålig syn,,sammandragningar,liten blåsa,Humörsvängningar,trötthet,Järnbrist osv osv haha 
  • Mamma8412

Ja tippar på den 23:e  :)     

Men passa på att ha en mysig helg me din sambo o försök slappna av lite o drick ditt te så får vi se om de hjälper hahahaha  

• Mamma8412

Jd de sägs att de kan ha den inverkan :) men ja de finns mycke myter hahaha     men de vore ballt om de funkade så ja håller tummarna för DIZZY :)

• Mamma8412

ÅH va roligt :)      ta lite bilder o visa sen när ni har hämtat den :)    

• Mamma8412
    3 barns mamma skrev 2011-01-21 21:00:37 följande:
    Jag har inte varit inne här och skrivit nu på ett tag. Hur mår ni alla? Jag var hos bm igår och ska nu börja äta järntabletter. Har gått och väntat på att hon skulle säga det hihi.. Idag är det 80 dagar kvar tills jag är beräknad. Men ska försöka få bli igångsatt runt vecka 38 när flickorna är färdigbakade i magen :) Börjar bli bra jobbigt för mig redan nu kan knappt göra någonting förän jag får ont av foglossning.
    Hej o välkommen tillbax :)     vilka roliga järntabletter ska du ta ? Niferex?   :)          ja va skönt då ere inte så lång tid kvar för dig heller :) 

Här är de bara bra faktiskt lite trött o så bara :) har varit i E-tuna idag faktiskt haha     hur mår du själv ? :)  
  • Mamma8412
    081109Viktoria skrev 2011-01-22 01:00:42 följande:
    Jo jag ser det. NEj mig spelar det absolut ingen roll.. :) Ja jag har förstått det oxå. Men tänkte att Katrineholm är ju iaf bättre än stockholm och göteborg. ;)
    Ja de e ju lite närmare :) 
Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?