Inlägg från: Mamma8412 |Visa alla inlägg
  • Mamma8412

Inga Gravida i Sörmland ?

Grodans mamma skrev 2011-04-26 21:55:01 följande:
    Hej alla!

har en liten fråga,är det någon av er som vet hur mycket Arvidssons tar för att avliva en katt?
    Ingen aning........ :(  ska ni avliva en katt ? 
  • Mamma8412

Kan ni inte lägga upp lite nya bilder på era sötingar :) tiden går ju så fort o de e kul o se hur mycke dem förändras hela tiden :)   Våran sessis är redan 2 månader-Känns overkligt att de går så fort

-Skorpan hur är de me Lucas nu?? 

• Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-04-27 11:01:54 följande:
    skulle vilja lägga ut ny bild på Lucas,men vet inte hur jag ska förminska bilderna,de är för stora för att lägga in här tydligen... :(

Han mår bara bra nu,igår gav vi ingen alvedon alls,han verkar inte ha så ont längre,så skönt!!

Ja,vi måste avliva en av katterna,då han börjat gjort utanför lådan sen Lucas kom,inte alltid men oftast bajsar han utanför iaf.. så tråkigt,för han är en mysig kisse annars!!
    Om du har något slags bild program / typ Paint eller något så ska du kunna minska formatet på de sättet :) 

Gud så skönt för  lillgrabben :)  

Va tråkigt att höra :(  de e ju de som e de värsta när dem börjar kissa & bajsa utanför...  våran katt har blivit helt annorlunda sen vi fick våran tös,Hon e inte lika jobbig längre o hon e väldigt försiktig mot dottern  verkar nästan som hon e rädd för henne hahaha.

• Mamma8412
    QueenEM skrev 2011-04-27 12:05:18 följande:
    nej vad trist med katten.. =( Men kolla båda vetrinärerna i stan, dom har väldigt olika priser ibland!
    Vet inte alls vad han tar, men kan nog inte vara så jätte dyrt.. Katter behöver ju inte så mycket.
    När vi tog bort våran hund (en väldigt stor hund) kostade det ca 1500:-.
    Hörrru :) hur gåre me magen ? :) snart dags ju :) 
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-04-27 14:36:21 följande:
    våran tjej som är 3 månader nu. Stora tjejen!

awww fy f-an så söt :>)    haha ni fastnade oxå för den solhatten har hon klänningen o byxorna oxå ? :)
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-04-27 21:37:17 följande:
    Tack Eran e oxå en riktigt sötnos. Jag älskar den där solhatten! Så söt! Nä, inte än haha, ska nog ner på stan imorgon och handla lite åt henne, så man vet inte vad som åker med hem :) Rensade ur hennes kläder i storlek 50/56, så nu är det 62 som gäller. Växer så fort.... Hon är 62 cm lång och väger 6080 g. Hon fick sin vaccination idag, gick hur bra som helst
    Tackar :) 

Ja de e en supersöt hatt :) ja ja har varit nere nu 2 dar i rad o handlat kläder   hittade en jättesöt jeansklänning me Hello Kitty på så den va "hon"tvungen o ha haha finns ju sååå otroligt mycke fina kläder nu :)  Jo våran e kvar på 56  men vissa plagg e 62  beror ju lite på affärernas storlekar :(  Ingen feber än ? :)                                  lillstrumpan väger 5270g o e 59 cm lång :)  
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-04-27 22:03:58 följande:
    Man kan inte låta bli! :D Jag tror jag vet vilken du menar, den är så sööööööt   Ja, det är jätteolika beroende på vart man handlar. Åh, hon är oxå lång   Nej ingen feber alls, så skönt och nu sover hon för natten...
    haha ne man lägger ner mer pengar på deras kläder än man lägger på sig själv känns det som hahaha men de e kul :) 

Ja den klänningen va jättesöt faktiskt..

Ja hennes pappa e ju över 1.90 så hon har nog fått hans gener tur de för ja e bara 160 hahahahaha 
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-04-27 22:03:58 följande:
    Man kan inte låta bli! :D Jag tror jag vet vilken du menar, den är så sööööööt   Ja, det är jätteolika beroende på vart man handlar. Åh, hon är oxå lång   Nej ingen feber alls, så skönt och nu sover hon för natten...
    Åh så skönt att hon inte fick feber, Skrek hon nånting när hon fick den ? 
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-04-27 22:17:05 följande:
    Ja, mycket roligare att handla åt dom små än åt sig själv haha

Hon skrek när hon fick sprutorna, en i vardera lår är det. Men tystna så fort hon kom upp, få flina och bajsa, sen var allt bra
    hahahaha ja dem e för goa :) har hon fått nån favorit av er ? ere mamma som gäller eller ere pappa`? :) 

vet inte om dem får nån"speciell" i den här åldern men på våran dotter så verkar de som de eftersom när hon somnar i sambons famn så kan han lägga ner henne i sängen utan att hon vaknar men de kan inte ja,,utan hon ska sova klart i min famn :) lägger ja ner henne så vaknar hon direkt haha 
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-04-27 23:34:10 följande:
    gick in på paint,men hur sjutton ska man göra? helt off på det.. :(
    :) gå in på www.http://pixlr.com    och välj ladda upp egen bild. välj en bild du har på datorn
    när bilden är framme så  ser du ovanför bilden en svart ruta där de står arkiv redigera bild osv. välj bild-följt av -Storlek på rityta.
     då kommer de en liten ruta upp tryck OK håll in vänsterknappen på musen o dra den över bilden o släpp när du fått me de du vill ha me på bilden--Då kommer bilden att delas upp i rutor.tryck sedan på valfritt ställe på bilden då kommer de stå   do you want to apply the changes   då trycker du yes :) 

o tycker du de e krångligt så ska ja försöka hitta ett annat sätt :)  
Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?