Inga Gravida i Sörmland ?
åhhhhhhhhh :) men va roligt att höra han verkar växa på bra den där rackaren :) fan snart är dem ju inga bebisar längre.... haha
Hejsan!
dött här igen. :)
tänkte länka till min tråd och vår resa till bebis. :)
www.familjeliv.se/Forum-1-145/m52899159.html
dåligt uppdaterad,men lite iaf. :)
Hej! Här är det inte livat precis. ingen som hänger här längre?
Lucas har börjat sova jättedåligt de sista näterna,vaknar och skriker och gråter,sover en stund och så börjar han igen.. jättejobbigt,man vetju inte vad det är heller... Innan tänderna spökade sov han från ca 19.30 till mellan 04 och 06,utan att vakna.. nu vaknar han vid 01 och tycker han ska ha välling,..
Han slutade med ersättning för ett bra tag sen,tror han var 6 månader när han slutade med det.. nu är det gröt,mat och välling som gäller här med :)
Inte varit inne på ett tag,varit fullt upp.. Har flyttat alla möbler men vi kan inte bo i lägenheten :( Har bott hos sambons föräldrar i 2 veckor på söndag,nu vill jag bara komma iordning i nya lyan, och sova i sin egen säng!!! de tapetserar om överallt plus att de har lackat om golvet i vardagsrummet,så därför bor vi inte där,vill inte utsätta Lucas för allt damm och skit..
han sover tack o lov bättre nu,men nu är han förkyld stackaren! :( snorig och hostig. men han har klarat sig ifrån att ha massa feber iaf,än så länge.. han är på bra humör för det mesta,ja förutom om man ska torka bort snor eller mat rund munnen, och om man ska suga näsan,det är INTE populärt!! Han har börjat med massa satyg nu,nu börjas det :) ska ta allt och greja med,allt han kommer åt! Och nu står han inte bara och hoppas i gåstolen eller står stilla utan nu har han kommit på att man kan gå o tom springa i den! :) fort går det nu! men krypa det vill han inte. han kan ställa sig i krypställning nån gång ibland men sen blir det magplask igen! han kan stå mot saker om man ställer honom där,men när han tycker det är kul så börjar han hoppa o då går det inte så bra.. Om en vecka blir han 8 månader,helt sanslöst vad fort det går!
Hoppas ni har en bra helg,själv skulle jag ha åkt på rally men fick lov att hoppa in o jobba,typiskt när det händer nåt kul.. när man för en gångs skull hade fixat barnvakt...
oj vilken långt inlägg det blev,sorry :)
BTW-skulle göra MYCKET för att få sova en hel natt,känner mig konstant trött! vi turas om på nätterna fast jag jobbar...
Haha ja Lucas älskar oxå speglar,blir överlycklig och kiknar så fort han tittar i en spegel :)
Han kryper fortfarande inte,han kan ställa sig i krypställning men sen fallaer han pladask på mage igen.
Tyvärr har vi nite riktigt kunna flytta in än,har hållt på och fixat en del där nu i början av helgen,men vi får lov o vänta med vardagsrummet ifall de måste lacka om golvet. På måndag ska vi prata med de om kompensation,vi har ju betalat hyra för en lägenhet vi inte kunnat bo i... plus allt strul som har varit... o det är ännu inte speciellt bra.. suck..
vet inte hur man ska göra för att vänja av med välling på natten,nu ör han så gammal så han behöver ju inte det längre,men han skriker och skriker och skriker om han inte får det.. och när man går upp på natten är man ju lagom pigg..