Inlägg från: Grodans mamma |Visa alla inlägg
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-05-25 22:29:26 följande:
    Blev ingen i Måndags var sjuk så de va inte så lätt o knata i väg till Bvc :( men ja ska dit i morgon me lillan så då får man väl se hur de går...usch
    jaha okej. hoppas det kommer gå bra imorgon!!! hon kommer nog inte tycka om det,och kanske vara lite gnällig sen,men vi får hoppas det inte blir värre än så!!
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-05-26 01:30:34 följande:
    Ja de hoppas ja oxå att de gör får se om hon får nån feber eller inte.
    gnällig är hon redan för hon har en tand på väg upp så de e så kul me allt dreglande hon e som en hund så hon e fruktansvärt gnällig hela dagarna o sover i stort sett på sin höjd runt 10-20 min åt gången
    på natten sover hon dock några timmar
    usch,låter jobbigt! men förstår lillan att det gör ont i munnen. Men vad tidigt hon får tänder. Lucas har oxå börjat dregla massor och vill äta på allt hela tiden,så man kan ju tro att det är någon tand på väg,men inget vi känner än iaf..
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-05-26 15:55:58 följande:
    Nu har lillsnuttan fått sin vaccination de gick relatitvt bra hon skrek bara när dem gav henne sprutorna sen sluta hon skrika efter kanske 30 sek o sen började hon skratta o va glad igen :) en stor lättnad :)
    Lucas reagerade ungefär likadant,hn skrek kanske en minut efteråt,sen var det bra igen. sen var han lite rnällig resten av dagen bara och markerade att han hade ont när man tog på låren. Men vad skönt att det gick bra!!! :)
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-05-26 18:22:42 följande:
    ja hon har varit lite gnällig nu sen vi kom hem men nu sover hon som en stock
    skönt! sov hon mycket inatt?
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-05-27 10:54:37 följande:
    ja hon sov fram till pappa kom hem vid 2 tiden i natt o då gav ja henne mat sen somnade hon om o vaknade vid 7 i morse så de va så skönt så :) haha
    härligt. :)
  • Grodans mamma

GRATTIS alla mammor på eran dag! jag firar itne bara min första morsdag idag,utan min födelsedag med. Men har spenderat den heeela dagen på jobbet.kom nyss hem.

Barnens namn skulle jag absolut kunna tatuera in,men inte den jag lever med. Den man lever med vet man ju trots allt aldrig om man kommer fortsätta leva med resten av livet,men barnen kommer alltid finnas där. :)

Mamma-det är nog bara du och jag som är aktiva här tror jag. :)

• Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-05-30 09:38:17 följande:
    Grattis i efterskott :;) men fan va pissigt att du jobbade

jo precis men vissa föräldrar säger att dem aldrig skulle tatuera in sina barns namn ifall de skulle hända nått osv men ja fattar inte riktigt va de har me en tatuering att göra...händer de nått me barnet så tänker man ju på de oavsett om man har en tatuering me barnets namn eller inte..

vi ska tatuera in lillans namn nu i Juni har vi tänkt,,bara hoppas på att tatueraren e så bra som dem säger hahaha

hahahah ja du de verkar fan som de :) vi får starta ett eget forum snart hahaha

ja det var lite trist,men behöver pengarna.. och rätt skönt att slippa planera födelsedagsfika. :)Men hade varit skönare om jag varit på en annan avdelning,eller hus som vi säger,var på det tyngsta,både fysiskt och psykiskt. Jobbar på norrgläntan om du vet var det är?

menprecis,oavsett om något händer barnet så är det iaf ens barn,ens kött och blod,klart man kan tatuera in det!!! vad var det eran tjej hette? var det hon som hette My?

Ja jag tror vi får göra det. :)

• Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-05-30 22:18:17 följande:
    Men fan va jobbigt..de måste ju ta en del på kroppen de där yrket.
    ere de som ligger där vid gamla taxistationen?      har en bekants mamma som "bodde" där 

Ne My är Dizzy`s dotter hahaha fan inte lätt att hålla koll på allt :)   Hailie heter våran :) 
    ja just ja,fint namn :=)

gamla taxistation? var är det? det här ligger på stensättersgatan på norr,demensboende. jo det tar en del både fysiskt och psykiskt. men trivs ändå rätt bra med det..
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-06-02 12:59:03 följande:
    Ja de ligger typ en bilverkstad där nu men de har varit en gammal taxistation har ja för mig mittemellan så ligger de en gångbana är de där ? :) de ligger mittemot en massa lägenheter

ja de e bra huvudsaken är att man trivs annars tröttnar man o så ju.

ja,linds bilskadecenter. :) jaha har det varit en taxistation,det visste jag inte. :)

var och vägde och mätte lilleman i tisdags,3 1/2 månad gammal väger han 6550gram och är 63 lång. :) han har verkligen växt på sig från födelsevikten 2925 gram och 49cm lång. :=)

Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?