Inga Gravida i Sörmland ?
Mamma8412-hur det med vaccinationen??
Mamma8412-hur det med vaccinationen??
GRATTIS alla mammor på eran dag! jag firar itne bara min första morsdag idag,utan min födelsedag med. Men har spenderat den heeela dagen på jobbet.kom nyss hem.
Barnens namn skulle jag absolut kunna tatuera in,men inte den jag lever med. Den man lever med vet man ju trots allt aldrig om man kommer fortsätta leva med resten av livet,men barnen kommer alltid finnas där. :)
Mamma-det är nog bara du och jag som är aktiva här tror jag. :)
ja det var lite trist,men behöver pengarna.. och rätt skönt att slippa planera födelsedagsfika. :)Men hade varit skönare om jag varit på en annan avdelning,eller hus som vi säger,var på det tyngsta,både fysiskt och psykiskt. Jobbar på norrgläntan om du vet var det är?
menprecis,oavsett om något händer barnet så är det iaf ens barn,ens kött och blod,klart man kan tatuera in det!!! vad var det eran tjej hette? var det hon som hette My?
Ja jag tror vi får göra det. :)
ja,linds bilskadecenter. :) jaha har det varit en taxistation,det visste jag inte. :)
var och vägde och mätte lilleman i tisdags,3 1/2 månad gammal väger han 6550gram och är 63 lång. :) han har verkligen växt på sig från födelsevikten 2925 gram och 49cm lång. :=)