Inlägg från: Mamma8412 |Visa alla inlägg
  • Mamma8412

Inga Gravida i Sörmland ?

Grodans mamma skrev 2011-01-25 16:21:41 följande:
    när är ni beräknade? vi har BF 3/3.  ja,jag körde runt den lite i lägenheten igår. :=) nu försöker vi vänja katterna med den,att de inte ska hoppa i den och så.
    Den 21/2 :)   ere beräknat till 

Vi fick ställa in den i bebbens rum och stänga dörren dit in för våran katt har fått för sig att allt nytt är hennes och ja vill inte ha massa katthår och grejer på den eller att hon börja klösa på den,Hon har fått vara där inne och luktat o så men ja litar inte riktigt på henne än :) Tänkte köpa ett slags plastöverdrag som man kan trä över vagnen...typ sån där man kan ha till möbler för att se om hon skulle få för sig att hoppa upp i den...

Glad 
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 18:04:47 följande:
    då är ni beräknade lite innan oss!  vi har den oxå står i bebisens rum och låter dörren in dit bara vara öppen när man är hemma och har koll. rätt bra att börja träna med de i tid..
    Ja precis Glad

Undrar om DIZZY har fått  Babyän ?  Glad
  • Mamma8412

Kan man lägga till medlemmar på nån vännerlista här inne eller nåt? 

• Mamma8412
    JohannaWislander skrev 2011-01-25 18:47:30 följande:
    Ja men halva tiden känns som en evighet :P haha 

Jag ska nog göra en nu och sen en närmare :) För att se skillnaden :)

Tack för tipset :D
    Ja men de e kul att se skillnaden så de tycker ja du ska göra :) 
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 21:18:39 följande:
    ingen aning...
    Nej inte ja heller men ja har gått igenom alla funktioner o kan inte hitta nått
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 21:34:01 följande:
    du går in på din presentation,i vänster spalt står det "adressbok",där lägger du till dina vänner.. finns även "bjud in vänner"     :=)
    Hahaha jaaa nu så  där inne hade ja faktiskt inte kollat Glad Tack så mycket 
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 21:41:11 följande:
    varsågod! :=)
    Va hittar ni på för roligt då ? Glad
  • Mamma8412

haha ja de där jävla Facebook   de har varit fel på de nu i flera dagar tycker ja..enda sen dem bytte till den nya profilen Demon

Åhhhh va roligt :) eller a roligt o roligt kanske de inte e men de e ju ett steg närmare Glad

• Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-26 01:17:42 följande:
    ja,jag ville inte ha den nya profilen,men helt plötsligt hade jag de tändå. :(  har inte kunnat kommentera på flera dagar nu,störande!!!
    Ne inte ja heller   o ja tycker man ska få välja de själv men tydligen inte

ja de e skitstörande när man inte kan göra de de e alltid fel på fb känns det som Skrikandes 
  • Mamma8412

ännu en gång har man fått bevis på att Sjukvården i Sörmland suger Demon

Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?