Inlägg från: QueenEM |Visa alla inlägg
  • QueenEM

Inga Gravida i Sörmland ?

Här har ni en till från sörmland, stolt Katrineholmare. Väntar mitt första barn och har BF 23 maj.

• QueenEM
    DiZZY skrev 2011-01-17 15:03:30 följande:
    Väldigt många Katrineholmare, kul!
    Ja, men de borde finnas fler tycker jag.. Känns som alla i stan ska ha unge nu, hehe.
  • QueenEM

*DiZZY 26 år BF 19/1 ,Katrineholm

*Mamma8412 26 år BF 21/2 ,Katrineholm (kön får vi förhoppningsvis reda på den 26/1) :) 

*Skorpan84 26 år BF 3/3-pojke, Katrineholm 

*Blazie 23 år BF 10/4-pojke, Eskilstuna

*Mamma till Lucas 22 år BF 11/4 Tvillingflickor, Eskilstuna

*QueenEM 20 år BF 23/5 förmodligen en tjej, Katrineholm

• QueenEM

Satt också precis och funderade på föräldragruppen.. Tycker ni man ska gå den? Vissa säger att den är så onödig. Men eftersom de är mitt första barn vill jag nog gå den, men tänkt höra vad ni som gått/går de tycker.
    och när som sagt börjar man i den? har BF 23 maj, så de är ju en stund kvar...

• QueenEM
    Mamma8412 skrev 2011-01-18 15:57:57 följande:
    Har ni hämtat ut såna där babyboxar ? :) 
    nej, inte hämtat ännu.. men skrivit ut lappen man måste ha! Så vi ska väl snart åka till babyland och hämta det, för hos dom får man även med en blöjhink, får man tydligen inte på dom andra ställena.

Startade en tråd för ett tag sen, kolla in den - www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56698850.html 
  • QueenEM

Okej, de är ju bra att man får blöjhinken där också :)

• QueenEM
    Mamma8412 skrev 2011-01-19 23:08:20 följande:
    Gladvi får ta o starta en sån där hälsogrupp i stan sen hahaha
    De där låter som en bra idé, hehe =) Jag är gärna på! :)
    vet dock inte hur mycket jag gått upp, men lär väl ha gått upp någe tycker jag... Bristningar har de kommit över allt så.
    Men jag spydde så jäkla mycket i början så jag blev inlagd på sjukan, då hade jag gått ner massa.. Men de va ju lätt att få tillbaka dom kilona..

Är de någon av er här som har hund?
  • QueenEM

Ja, precis.. =) Jag struntar fullt ut i vad jag äter, är jag hungrig och godis sugen så ser jag till att mätta det :)
    Speciellt när jag har mått så sjukt dåligt så tycker jag att jag får unna mig hur mycket som helst när jag väl kan, mår fortfarande väldigt illa vissa stunder så man måste ju hinna äta igen sig , heheh.. :)

Okej, jaa..vi har en liten valp och två katter här hemma!

• QueenEM

Ja, jag är i vecka 23 nu och mitt illamående är hemskt.. turen är att de inte är hela tiden. men lider av mycket sura uppstötningar/ halsbränna och magkatarr, så inte alls kul att vara gravid vissa stunder.

Vi har en staffordshire bullterrier valp på 10 veckor. =)

Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?