Inga Gravida i Sörmland ?
Här har ni en till från sörmland, stolt Katrineholmare. Väntar mitt första barn och har BF 23 maj.
Här har ni en till från sörmland, stolt Katrineholmare. Väntar mitt första barn och har BF 23 maj.
*DiZZY 26 år BF 19/1 ,Katrineholm
*Mamma8412 26 år BF 21/2 ,Katrineholm (kön får vi förhoppningsvis reda på den 26/1) :)
*Skorpan84 26 år BF 3/3-pojke, Katrineholm
*Blazie 23 år BF 10/4-pojke, Eskilstuna
*Mamma till Lucas 22 år BF 11/4 Tvillingflickor, Eskilstuna
*QueenEM 20 år BF 23/5 förmodligen en tjej, Katrineholm
Satt också precis och funderade på föräldragruppen.. Tycker ni man ska gå den? Vissa säger att den är så onödig. Men eftersom de är mitt första barn vill jag nog gå den, men tänkt höra vad ni som gått/går de tycker.
och när som sagt börjar man i den? har BF 23 maj, så de är ju en stund kvar...
glömde skriva att tråden handlar om Gratis saker ;) www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56698850.html
Okej, de är ju bra att man får blöjhinken där också :)
Ja, precis.. =) Jag struntar fullt ut i vad jag äter, är jag hungrig och godis sugen så ser jag till att mätta det :)
Speciellt när jag har mått så sjukt dåligt så tycker jag att jag får unna mig hur mycket som helst när jag väl kan, mår fortfarande väldigt illa vissa stunder så man måste ju hinna äta igen sig , heheh.. :)
Okej, jaa..vi har en liten valp och två katter här hemma!
Ja, jag är i vecka 23 nu och mitt illamående är hemskt.. turen är att de inte är hela tiden. men lider av mycket sura uppstötningar/ halsbränna och magkatarr, så inte alls kul att vara gravid vissa stunder.
Vi har en staffordshire bullterrier valp på 10 veckor. =)