Inga Gravida i Sörmland ?
Åh vad roligt med så många sörmlänningar och framförallt Katrineholmare :) Här har vi en till!
19 åring som väntar mitt första barn, BF 31 maj :) Då är jag inte ensam om det i lilla Katrineholm :D
Vad gör alla :)?
Åh vad roligt med så många sörmlänningar och framförallt Katrineholmare :) Här har vi en till!
19 åring som väntar mitt första barn, BF 31 maj :) Då är jag inte ensam om det i lilla Katrineholm :D
Vad gör alla :)?
Tack :)
Jag har hamnat i en sån här period när jag har jätte tråkigt. Har alltid haft mina hästar men nu har jag bestämt mig för att inte rida längre då det känns som en onödig risk! MEN vad ska man hitta på ? :P Har riktigt tråkigt, funderade nästan på att börja sticka ett tag.... så illa är det ;) haha
Du skulle ha nu i Februari va? :) då har du snart fullt upp av mys med lillen.
Det känns som om jag jobbar och sitter hemma om vart annat. Vad kan man egentligen göra? haha.
Skulle vara kul att träffa katrineholmare så man har någonting att göra, fika, promenera....
Jag vet inte om jag skulle klara 10 minuter med en stickning ens...hahaha
Mysigt :)
shoppa är nog något jag skulle kunna göra hela dagarna :) Tyvärr räcker inte pengarna, hahaha. Funderar på att läsa någon kurs för framtiden. Kanske Fysik B. Saknar de här med att ha något att jobba för.
Är du hemma nu eller jobbar du fortfarande?
Promenader blir mycket roligare med sällskap :)
Jag jobbar fortfarande, som servitris nere på Dufweholms Herrgård. Jobbet gör att jag har någonting att göra och det gör mig glad :) haha. Hoppas på att kunna jobba så länge som bara möjligt.
Vad var det du pluggade innan du blev gravid?
Även om många jag pratar och så med är några år äldre känns det inte som om de spelar så stor roll. Jag fyller 20 i november, har ett fast jobb och bor med min sambo. Känner mig redo för de som komma skall. Hoppas bara inte att andra reagerar på grund av min ålder. Jag vill verkligen träffa och lära känna ny personer som delar samma sak med mig :)
Vad vill du läsa till sen då :)?
Härligt :) man ska hålla hårt i sina drömmar :)
Nehe dags för sängen.
Godnatt på er!
När börjar man egentligen gå i föräldragrupp? :)