Vilka gravid symptom hade ni innan BIM???
Hej jag undrar vilka symptom ni som gravida hade innan BIM? Alla symptom som kom efter BIM vill jag INTE veta. Jag är bara nyfiken på de INNAN?? Jag hoppas verkligen jag är gravid! Men det enda "ovanliga" jag känner i min kropp är värk på vänster sida som hållt i sig sedan äl, och min BIM är runt 23-24 januari.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 18:09
När jag tänker efter så har jag kankse fler symtomer men vet inte om jag känner efter FÖR MYCKET..? Men om jag ska känna efter så bli det:
- Jag har konstant "äl värk" på vänster sida sendan föväntad äl.
- hård i magen
- gasig
- kissar oftare (varje natt vid ca 4
- är väldigt hungrig vilket är ovanligt för mig
- ett extremt sötbegär!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:08
Eftersom mina symptom har förändrats jätte mycket tänkte jag uppdatera lite.'
Ett tag så försvann alla mina symptom jag hade, för att vara exakt så försvan dom kvällen innan jag hade bestämt mig för att testa dagen efter... Så då ville jag avakta med att testa och har hitills hållit mig :) Men de symptom jag har fått nu bara i dagarna är:
* en konstig "molvärk" eller som jag vill säga "en känsla" i tjejmagen i mitten någon cm till vänster från mitten. Den gör inte ont.
* Varje gång jag har ätit något så känns det som om det stannar kvar i halsen och det får mig att bli lite illamående.
* Jag tror jag fick ett blodtrycksfall idag (19/1)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:13
glömde att jag även de senaste dagarna har haft en speciell smak i munnen, vet inte om jag kan kalla det metell smak?? Men det smakar som om man precis vaknat på morgonen och inte borstat tänderna kvällen innan...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-23 21:41
Jag har min BIM idag (23 jan) eller i morron (24 jan). Ja här har det hänt saker... frågan är bara vad det var som hände??? Jag fick som början till mensvärk och tänkte, jaha nu kommer den SKIT!! Så jag sprang på toa för att sätta i ett mens skydd.. men det hade inte kommit något då... Sen höll sig "mensvärken" i i ca 30min-1 tim sen försvan den. Sen några timmar senare så fick jag en konstig känsla i magen typ som mensvärk fast ändå inte... jag gick på toa och då kom det som en blodig slem sträng och som bruna flytningar på pappret men inget mer.... Nu ca 2 timmar senare har inget mer kommit och all värk är borta! Vad i helvete vad det som hände??? Detta har aldrig ännt förut!!!
SNÄLLA någon som vet!?!?!?!?!?!?!??!?!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-25 19:55
Ringde 1177 och dom tycker att jag ska komma in på en undersökning... får se vad dom hittar....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-27 21:59
Var inne på ett vul och dom hittade ingenting.... Så nu lämnar jag den här tråden och önskar alla er andra lycka till!