Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Vilket av dina barn var mest krävande "jobbigt"?

Har "bara" ett, som inte är speciellt jobbigt. Därför chansar jag inte på en till. Tänk om man fick satans avkomma, jag skulle ångra mig for life.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976
    Cloudy skrev 2011-01-11 22:55:26 följande:
    Äldsta dottern som nu är 5½ har varit i en extremt trotsig period det senaste 1½ året (kastar i dörrar, slänger ur sig fula ord, vägrar ta ett nej, blir förbannad om hon inte får ta hem kompisar på helgerna) men nu så känns det äntligen som att hon börjar bli "större" och landa lite.

Som spädbarn har de bortsett från det normala (att de vaknat varje natt fram till 2-årsåldern, haft kolik,, ammat varje timme) varit väldigt lugna och nöjda så där finns inget att klaga på.
    Vaknat varje natt i 2 år? Normalt? Jag hade hamnat på psyket pga sömnbrist. Helt ärligt!
  • Linda1976
    Miniigirl skrev 2011-01-12 00:10:55 följande:
    Linda 1976: hoppas det är normalt,annars undrar Jag över min snart 4 åring som aldrig sovit en hel natt:S Jag röstade iallafall på nr2 han har varit väldigt kravande som bebis, men nu vid snart 2år är han världens gounge, inge besvärlig alls:) storebror har alltid varit väldigt lätt, tills han hamnade i trotsåldern(som förövrigr aldrig verkar vilja ge med sig). vi får se hur 2an blir i den åldern, men första året var 2 väldigt mycket mer krävande iallafall
    Jag kan tycka att har man inte sovit en hel natt på 4 år så har man grava problem med sömnen - ja.
Svar på tråden Vilket av dina barn var mest krävande "jobbigt"?